Primul Post

Bine ati venit pe blogul lui garm24. Blogul acesta se vrea a fi o sursa de informare despre muzica, filme, carti, politica, sport si alte alea. Mai ales alte alea. Nu sunt un critic de film, nu am ureche muzicala…sunt la fel ca tine. Nu am pretentia ca parerile mele sunt cele mai bune asa ca te rog sa nu imi dai jos blogul daca nu iti place ce citesti. Sper sa iti placa ce gasesti si sa mai si revii….daca esti sau nu de acord cu ce iti zic…simte-te invitat sa comentezi…Cam atat pentru un prim post…. Bye bye.

Garm

4 răspunsuri to “Primul Post”

  1. Bine ai venit in lumea bloggerilor. Astept cat mai multe articole interesante de la tine si i-ti urez sa ai cat mai multe vizite.

  2. mi se pare mai mult decat ok blogul…kiar aveam nevoie de niste idei…nu mai stiam la ce sa ma mai uit… 😉

  3. da,simpatic blogul..da ce-ti veni sa ma ataci pe S1?! Snake

  4. Pe s1? pai am vrut sa iti atrag atentia :D.

Lasă un răspuns

