Atrocity – Werk 80 II

In 2008 Atrocity au revenit cu partea a doua a colectiei lor de covere dupa hiturile anilor 80. „Werk 80 II” propune ascultatorilor un alt set de piese celebre ale anilor 80 reinregistrate in stil metal. Astfel ascultatorii pot auzi piese ca „Forever Young”, „Smalltown Boy” sau „Relax” in varianta metal unele piese beneficiind si de pasaje inregistrate cu o orchestra.

Piesa „The Sun Allways Shine on TV” (compusa de cei de la A-Ha) beneficiaza de un clip extrem de interesant, de vocea lui Liv Kristin si este probabil hitul discului alaturi de „Forever Young”. Problema principala a acestui produs este cred eu publicul tinta. Imi este destul de greu sa cred ca fanii pieselor originale o sa achizitioneze produsul Atrocity iar pentru fanii Atrocity stilul disco al anilor 80 chiar pigmentat cu o serie de elemente metalice nu prezinta prea mare interes.

Piesele alese, chiar daca sunt mari hituri, nu se preteaza cu toate la o conversie metalica si albumul devine repede plictisitor. Acest produs ar fi fost mult mai potrivit sub forma unui ep de 4-5 piese, sau ca material bonus pentru un alt produs al trupei.

Un punct forte il constituie totusi coperta unde o gasim pe fosta sotie a lui Marilyn Manson, Dita von Teese si dupa gurile rele tinta piesei „Heart Shaped Glasses”. Interesant este faptul ca produsul a fost editat si intr-o varianta DeLuxe care contine si primul volum al seriei aparut in 1997. Una peste alta un produs pentru in primul rand pentru fanii trupei, apoi pentru amatorii scenei disco. Noi ceilalti putem cel mult downloada cele 2 piese amintite anterior.

6 răspunsuri to “Atrocity – Werk 80 II”

  1. din descriere poate parea ca este un produs comercial, cover-uri dupa piese celebre, dar eu cred ca Atrocity doar canta de placere, un fel de petrecere la care este invitata toata lumea prin intermediul albumului… nu mai vorbesc de concerte!

  2. Pai Alex Krull a declarat el insusi ca e un album comercial, si ca a vrut sa readuca in atentie acele piese de mult uitate. Nu e nici o problema din acest punct de vedere. Problema este ca o parte din piese nu prea mai au farmec in varianta Atrocity. Oricum clipul de la „The sun always shines on TV” il gasesti pe youtube, asta ca sa iti faci singur o parere.

  3. haha, acum vazui clipul, mi se pare foarte fun, asa cum ma si asteptam, imi place poate si pentru ca eu il vad altfel, nu am mai deschis de ani de zile un TV, deci nu am fost agresat zilnic de commercial… …sa te numesti Atrocity si sa canti astfel, trebuie sa fie altul motivul, ceva intim, presupun ca a declarat albumul ca fiind comercial pt. a le inchide gura criticilor si fanilor contrariati.

  4. Well, sa-i vedem la ArtMania. Atrocity in sine au deviat destul de la stilul initial insa in cazul lor nu este neaparat un lucru rau. Problema lui Krull este ca uneori uita sa mai faca trecerea de la ”chitaristul si backing-ul lui Liv Kristine la Leaves Eyes” la frontmanul de la Atrocity.

  5. Atrocity sunt din ce stiu eu una din trupele cu evolutia cea mai interesanta de-a lungul timplului. Au scos o multime de albume in stiluri diferite. Chiar sunt curios cum decurge un concert Atrocity.Oare preiau piese de pe fiecare album?

  6. Un concert Atrocity nu am vazut inca, in schimb am fost la unul Liv Kristine cu Atrocity, nu am recunoscut nici o piesa, singurul album de la ei pe care il am este BLUT, dar mi-au placut. Alex a venit de cateva ori pe scena pentru asi sustine sotia, publicul explodand de fiecare data. Am observat la ei foarte multa emotie, probabil ca asta este secretul, motivul pentru care fiecare album este altceva, conservarea acelui sentiment unic din perioada de debut. Dupa concert au coborat toti in public, au vorbit cu fanii, au dat autografe si au facut poze, nu am mai intalnit asta la o trupa mare, frumos!

Lasă un răspuns

