Viata mea … ca un film.

Cu toate ca nu imi este adresata direct, preiau o idee pe care am vazut-o pe blogul lui DeMaio si anume „Cum ar arata viata ta daca ar fi un film regizat de tine?”

Pai sa vedem: Avand in vedere ca viata mea nu este suficient de interesanta cat sa genereze un blockbuster probabil ca ar fi un film cu buget redus.Cam ca „El Mariachi” din punctul asta de vedere. In nici un caz nu va fi un film american deoarece nu ma vad incadrat in nici unul dintre cliseele clasice ale „Cetatii Viselor” ci mai degraba european.

Ar fi un film de debutant talentat, plin de stangacii dar cu o serie de idei interesante care vor atrage poate un cativa privitori avizati pentru care ar putea deveni un film cult … dar probabil majoritatea nu o sa reziste pana la final. Ar fi un film axat pe personaj si nu pe o poveste, cam ca „There Will Be Blood” din acest punct de vedere. Personajul principal ar parea banal la prima vedere cam ca orice personaj al unui film de categorie B dar care la o privire atenta ar dezvolta o multime de fatete..mult mai mult decat ceea ce vezi la o prima vedere. Cam ca in „Lost”.

Filmul meu nu va avea un final concret fie el fericit sau trist…Va lasa impresia aia de neterminat pe care a lasat-o „Furia” pentru ca deh bugetul redus se mai si termina, si se termina tocmai cand ti-e lumea mai draga.Dar tocmai acest lucru va creea interesul pentru un sequel. Despre care vom vorbi poate altadata. Ah si asta nu ar fi singura chestie romaneasca…in rolul principal ar juca regizorul … ca deh e filmul meu.

Sa nu uit…va avea o coloana sonora de exceptie. Prietenii stiu de ce.

PS: Daca exista dreptate pe lumea asta filmul va avea un success monstru. Regizorul/Eroul principal va deveni putred de bogat iar sequelul va fi filmat in locatii ca Beverly Hills, Coasta de Azur sau Alpii Elvetieni. In plus rolul de nevasta a bloggerului vostru preferat va reveni Angelinei Jolie. Si ea tot in propriul rol :D.

Leapsa merge, dupa cum am preluat-o si eu, la oricine doreste sa o preia. Daca aveti comentarii sunteti invitatii mei. Chiar ar fi interesant…

2 răspunsuri to “Viata mea … ca un film.”

  1. La mine ar fi un horror comedie cu ceva accente de Kubrick si Tarkovski…adica o varza la care toti ar zice : ce interesant !

  2. daca coloana sonora e de exceptie poate va aparea mai intai clipul! 😀

Lasă un răspuns

