The Boondock Saints

„When I raise my flashing sword, and my hand takes hold on judgment, I will take vengeance upon mine enemies, and I will repay those who haze me. Oh, Lord, raise me to Thy right hand and count me among Thy saints. „

Dupa atatea filme „grele” pentru astazi v-am pregatit o productie mai de vara. The Boondock Saints este un film ceva mai vechi care recicleaza o serie de idei de prin Pulp Fiction, Snatch sau Nikita (serialul). Din aceste productii si probabil si din multe altele regizorul Troy Duffy a preluat diverse idei, personaje sau tehnici de filmare si le-a combinat in aproape 2 ore de actiune, comedie si muzica clasica. Chiar daca influentele sunt destul de evidente si filmul nu are cine stie ce substrat el ofera o vizionare agreabila datorita personajelor charistmatice, anumitor secvente memorabile si a coloanei sonore remarcabile.

Subiectul e banal: doi frati irlandezi nemultumiti ca mafia rusa doreste sa le inchida barul preferat scot in pumni 2-3 raketi din local. Acestia vin sa se razbune si asa se declanseaza un lant de crime anchetat de un agent FBI excelent jucat de Willem Dafoe. Cruciada celor 2 frati impotriva crimei organizate le da acestora o aura de arhangheli (Boondock Saints – sfintii orasului – boondock reprezentand atat o jungla dar si un tinut rural) ai dreptatii fapt accentuat si de rugaciunea care incheie fiecare crima. In rest impuscaturi, replici acide, pasaje din biblie, un agent FBI arogant, politisti luati de fraieri, strip club, italieni, rusi si tot asa…

Boondock Saints este recomandarea mea pentru momentele cand vreti sa vedeti un film mai relaxant si fara prea multe pretentii.

„Never shall innocent blood be shed, yet the blood of the wicked shall flow like a river. The Three shall spread their blackened wings and be the vengeful striking hammer of God. „

http://www.youtube.com/watch?v=q8Mt5yDqngM

7 răspunsuri to “The Boondock Saints”

  1. De data asta nu mai urmez recomandarea pe motiv ca nu prea mai am timp si ca am vazut intro-ul care nu m-a impresionat.

  2. Daca iti plac cele pe care le-am citat ca surse s-ar putea sa iti placa si asta. Oricum trailerul nu refecta neaparat calitatea productiei ;).

  3. Mie mi-l aratase cineva foarte foarte incantat si poate ca entuziasmul respectivului mi-a taiat mie entuziasmul.

  4. Dap, e dupa cum ar spune Aron Biro un film contra plictiselii….

  5. style over substance 🙂 da e distractiv

  6. Mah super filmu,l-am vazut inante sa dau de acest forum.Da,nu are nush ce subiect,dar substratul filosofic e destul de tare(parerea mea) si cred ca ar fi bn sa il vezi inainte sa dai cu parerea…….

  7. Ady eu am vazut toate filmele despre care am scris aici 🙂 altfel nu aveam cum sa imi dau cu parerea 😉

Lasă un răspuns

