Metallica – Death Magnetic (streaming)

Pentru cei care inca n-au descarcat albumul de pe torenti Metallica a pus la streaming pe site-ul oficial nu mai putin de 6 piese de pe viitorul album. Pe langa deja promovatele: My Apocalipse, Cyanide si The Day That Never Comes mai gasim: All Nightmare Long, Broken Beat & Scarred si The Judas Kiss.  La cald, prima impresie ne arata un grup ce s-a intors oarecum la perioada de glorie, piesele sunt mai mult metal si mai putin rock dar parca nu prea mai au farmecul de altadata.

Oricum http://metallica.com/index.asp?item=601197 pentru o idee personala.

Astept sa ascult si The Unforgiven III dar ideea mi se pare penala rau de tot. Oricum o sa discutam mai mult cand apare albumul pe piata.

11 răspunsuri to “Metallica – Death Magnetic (streaming)”

  1. My Apocalypse si All Nightmare Long sunt ascultabile, dar nu intr-atat incat sa ma faca sa descarc albumul, de cumparat nici vorba… Adevarul ca sunt influentat si de numele trupei si am pretentii mult mai mari decat de la niste necunoscuti, dar sincer nu m-au surprins cu nimic, nu ma incanta niciuna din temele de pe noul album.

  2. Dap, de la Metallica pretentiile sunt mult mai mari fata de orice alta trupa. Dar asta e pretul celebritatii :D.

  3. mi se pare reusit – deja am precomandat 10 bucati pe amazon – garm, nu stiu daca sa-ti ofer unul sau nu ;)) vedem ce commenturi mai bagi

  4. Am ascultat albumul, personal mi-au placut „The Judas Kiss” si „The day that never comes”. Dar precum ati zis, nu sunt la nivelul de alta data.

  5. @Cristi – pai comenturi obiective. Pare un produs mai inspirat ca cele anterioare, dar sub nivelul anilor 80. Mult sub nivelul alora. Ah si The Unforgiven III? Pe bune isi bat joc de una din piesele lor emblematice.

    @Criistii – Dap Judas Kiss e tare.

  6. unforgiven 3 mi se pare o piesa cu mult mai inspirata decat unforgiven (cel initial); iar ideea de sequel e chiar ironica

  7. Nush cat de ironica este ideea de sequel, mie mi se pare o gaselnita de marketing. Referirea la una din piesele lor emblematice ar putea creste un picut vanzarile(nu ca ar mai fi nevoie).
    Chiar si pentru piesa in sine ar fi fost mai corect sa ii dea un alt nume.

  8. vezi ca au aparut toate melodiile pe metallica.com; also, gasesti pe mission metallica flyonthewall despre unf3

  9. unf3 ? Melodiile am reusit sa le ascult pe toate.

  10. unf3 ? Melodiile am reusit sa le ascult pe toate.

  11. unforgiven 3

Lasă un răspuns

