Cradle Of Filth – Honey and Sulphur

Pe masura ce se apropie data de lansare a noului Cradle Of Filth (28 octombrie) apar si tot mai multe date depre el. Astfel pentru piesa Honey And Sulphur se filmeaza un videoclip al carui teaser il gasiti mai jos:

http://www.youtube.com/watch?v=67FTof8RcT4&feature=related

Daca vreti puteti asculta si piesa intreaga:

http://www.youtube.com/watch?v=AW14MzY54fo

PS. Mi se pare mie sau Dani arata din ce in ce mai mult a emo kid?

12 răspunsuri to “Cradle Of Filth – Honey and Sulphur”

  1. Să îmi spui dacă-l vrei 🙂

  2. L-ai ascultat deja? O sa il caut si eu diseara…Cum e?

  3. Animaliciul64 Says:

    Hai ca incepi sa scrii din ce in ce mai bine :eP

  4. Goth, nu emo! Dupa secvente, nu cred ca o sa-mi placa clipul.

  5. @Animaliciul64: mersi 😉
    @Drace: pare oarecum tipic CoF clipul. Om vedea.

  6. Dani isi arata din ce in ce mai mult varsta !

  7. P.S : Din nu stiu ce motiv, blogul a inceput sa te modereze.

  8. Mda am avut probleme pe mai multe bloguri 😦

  9. Off the topic…welcome to my blogroll. Vroiam să fac de multă vreme asta, dar nu am avut timp, aşa că astăzi mi-am consacrat ceva vreme să modific structura. Am înnebunit de tot, e duminică şi în loc să pun mâna pe aparat şi să mă duc să fac poze, eu stau şi modific blogroll-ul :))

  10. Multumesc pentru add in blogroll. Sper sa nu iti insel asteptarile :).

  11. Nu ai cum s-o faci. Ba din contră :))

Lasă un răspuns

