Slayer – Psychopathy Red (2008)

De pe viitorul album Slayer. Tare de tot. Astept albumul.

Slayer – Psychopathy Red – 2008

9 răspunsuri to “Slayer – Psychopathy Red (2008)”

  1. :)) De mah ce sa fac si eu …

  2. Ma mir ca oamenii astia se mai tin, mai ales in genul lor.

  3. Sunt viiiiiiiiii!
    Nu mai este de multă vreme genul meu preferat, dar tre’ să recunosc faptul că au pedala apăsată, încă.
    DeMaio over. Se întoarce la Stevie Ray Vaughan 🙂

  4. Oamenii astia sunt zei in genul lor. Practic se confunda cu thrashul american.

  5. Nu stiu de ce, dar mi se pare cam vesela melodia, ritmul… chiar rad cand ascult! :))

  6. E tipica oarecum, vesela…..Imi e greu sa asociez Slayer cu o muzica vesela. Dar important e ca iti creeaza o stare de buna dispozitie 😀

  7. Hai mai da-o naiba, am inceput sa vorbim despre influente la Slayer !?!

  8. Si Slayer ca si altii au fost influentati de altii la vremea lor. Important este ca ei au devenit o sursa de influenta pentru mult mai multe trupe

    In rest am sters majoritatea comenturilor care nu au legatura cu subiectul. A fost amuzant….dar orice are un sfarsit :).

  9. […] with Dolls, Unit 731 sau World Painted Blood. Primul single, Psychopathy Red, il puteti asculta aici […]

Lasă un răspuns

