Antimatter live in Becker Brau

Antimatter live in Becker Brau. Oferta suna destul de tentant…dar tentant era si meciul Stelei din Champions  League. Sa fie liga, sa fie concertul, liga, concertul….Locatia excelenta si usor accesibila (15 minute de Unirea) a constituit din start un mare plus. Pana la urma am plecat val vartej de la munca cu directia Unirea  am cumparat un bilet, si iata ca la 20:30 eram la o masuta din Becker asteptand inceperea spectacolului. Timpul trecea insa din ce in ce mai greu dar iata ca la putin dupa ora 21:00 cei doi isi fac aparitia pe scena si dupa un foarte scurt sound-check incepe showul. Si ce show. Chiar nu ma asteptam la atat feeling de la un concert acustic.

Am avut parte de mai mult de o ora de sonoritati acustice, foarte mult feeling, dar si de o interactiune parca prea limitata cu publicul. Un public destul de numeros, si care parea oarecum familiarizat cu muzica, un public ce treptat si-a intrat tot mai mult in rol. Astfel fiecare piesa parca atragea mai multe aplauze finalul cu Empty fiind practic incandescent.Spre rusinea mea nu am recunoscut decat vre-o 2 piese. Una de la Anathema: Empty si coverul Frankie Goes To Hollywood – The power of love, dar chiar si asa seara a fost extrem de agreabila. Cantec dupa cantec nici nu am simtit cand cei 2 au ajuns la ultima piesa. Cum deja? S-a terminat? Au mai urmat 2 piese pentru bis si gata… cortina a cazut daca se poate spune asa.

Avand in vedere ca piesele imi erau total necunoscute ma limitez la atat. Si la o micuta sugestie: daca aveti ocazia sa ii prindeti pe undeva sa nu ii ratati.

Thanks ArtMania pentru show si il asteptam pe urmatorul…

18 răspunsuri to “Antimatter live in Becker Brau”

  1. Nu am mai auzit de ei, ii ascult acum pentru prima data pe http://www.myspace.com/antimatterband si imi place mult ce aud, imi pot inchipui ca spectacolul nu avea cum sa fie altfel decat impresionant.

  2. Iar eu, ca individ care a făcut greşeala să vadă meciul Stelei, pot spune că NU ai pierdut nimic. Dar uite că am pierdut eu Antimatter :))

  3. Antimatter este proiectul lui Duncan de la Anathema. Trebuie sa fi auzit de ei 😀 … Din ce am inteles de la altii au cantat mai multe piese Anathema dar eu nu cunosc perioada post „The Silent Enigma”…. Iar la capitolul asta o sa incerc sa lucrez 🙂

  4. Am prins si repriza a doua. De la concert am sarit in primul taxi :)) … si cum stau relativ aproape …..

  5. A, pai daca ii comparam cu Anathema, ies in pierdere, credeam ca sunt niste necunoscuti care fac ceva interesant. Cand vine vorba de metal nu pot sa nu fiu subiectiv. 😀

  6. :)). Dap daca ii compari cu vechiul Anathema asa e. Imi aduc aminte cat de dezamagit am fost cand au schimbat stilul.

  7. Antimatter si Anathema nu au treaba cu metalul 🙂

  8. Antimatter chiar nu au, Anathema pe undeva pacat ca nu mai au. Pentru mine Silent Enigma are valoare sentimentala.

  9. Pai aia inca mai exista pe cd-uri. bucura-te ca nu vin ca ceilalti sa te pacaleasca ca va urma cine stie ce album back to the roots si brutal. Eu astept sa nu mai cante deloc piesele vechi live 🙂 Imi plac la nebunie dar daca ei nu le mai simt, nu mai acelasi farmec.

  10. La faza asta ai dreptate…. Decat sa le cante ca „asa vrea publicul” …. Cat despre back to the roots… mi se pare inutil in majoritatea cazurilor. Piesele oricum nu mai sunt ca alea vechi asa ca…

  11. asta cu „back to the roots” a ajuns un fel de strategie de marketing aplicata pentru piata muzicala. la fel ca si frazele de genu: „albumul va fi unul nou, cu multe lucruri pe care nu le-ati mai auzit, dar in acelasi timp va fi aceeasi trupa X”. De cate ori nu am auzit chestiile astea? Sunt de acord cu ce ziceti voi…toti avem albume vechi de care suntem atasati, de la o trupa sau alta, dar daca trupele nu mai canta cu aceeasi placere anumite capitole ale discografiei lor atunci nici albumele alea cantate nu mai au acelasi farmec.

  12. Am un singur album de la Anathema, si in ciuda numelui „Serenades”, pe el nu se canta nimic altceva decat doom metal… stiu ca mai tarziu si-au stricat stilul, dar eu ii cunosc ca trupa de metal si asa vor ramane pentru mine.

  13. Drace incearca „The Silent Enigma” este mult mai tare. Acolo gasesti si piesa cea mai reprezentativa pentru vechiul stil Anathema: A Dying Wish

  14. Am vazut ca ArtMania se baga peste tot si bine fac.

  15. Hai ca Artmania nu le fac pe toate bine…

  16. Artmania sunt totusi cei mai profesionisti dintre organizatorii axati strict pe rock. Si au avut destule evenimente faine…

  17. si faze naspa cum a fost intrarea la Haggard si Amorphis

  18. Mda acolo nu am fost … cu toate ca intentionam….

Lasă un răspuns

