Doom:VS

Doom:VS este unul dintre proiectele lui Johan Ericson de la Draconian. Johan a editat in 2008 un album ce suna chiar foarte bine in zona doom metal intitulat „Dead Words Speak”. Pe pagina oficiala de myspace a proiectului sunt trecute drept influente trupe ca :Shape Of Despair, Mourning Beloveth sau Saturnus. Cum mie personal trupele respective nu imi sunt foarte familiare ma limitez sa va spun ca trupa suna cam ca Anathema sau My Dying Bride in perioada lor de inceput. Ah si daca va place genul respectiv trupa suna al naibii de bine. Ascultati  aici  .

14 răspunsuri to “Doom:VS”

  1. Câteva clase, din punctul meu de vedere, faţă de MDB. Atmosfera la fel de întunecată, dar pe un ritm mult mai alert. Greu de făcut asta, dar uite că se poate. Da, păcat că nu mai duc să ascult aşa ceva şi că m-am pus pe selectat muzica de pe acasă, altfel ar fi putut intra la colecţie uşor 🙂

  2. Si eu incep sa selectez tot mai mult muzica. E vorba si de timp aici, parca nu prea mai ai timp sa asculti chiar orice…. In studentie ascultam cam toate aparitiile noi ….

    Doom:VS sunt totusi o surpriza foarte placuta. Sper sa gasesc tot albumul…

  3. am eo dead words speak. tre sa recunosc ca doom:VS suna coi, clar peste MDB.

  4. Dap peste ce a facut MDB in ultima vreme ….

  5. Imi place ce aud, doom lent si apasat, din pacate nu reusesc sa-mi mai gasesc o stare care sa se potriveasca cu genul asta, nici macar, sau mai ales, in concerte, dar repet, imi place ce au scos DOOM:VS.

  6. Personal consider doomul mai mult o muzica pentru auditie personala, mai putin pentru concerte si cluburi. Trebuie o anumita atmosfera ca sa savurezi cu adevarat astfel de piese.

  7. @Garm: Stiu foarte bine, asta spuneam si eu, dar dupa cum suna imi dau seama ca ascultata la momentul potrivit m-ar „lovi”.

  8. Astia ar merge live ca-s plini de viata 😛 Sau cel putin nu ar fi la fel de plictisitori ca MDB live (nu ca pe albume ar fi prea fun)

  9. Pff, nu prea au ei treaba cu MDB, doar contin in titulatura cuvantul doom. Insa in timp ce mdb au cochetat intr-o vreme cu doom/death, iar acum sunt doom cu niscaiva gothic, Doom:VS o da mai mult spre funeral. Si in plus de asta, scoate intr-adevar esenta din doom-ul de azi (spun de azi, pentru ca nu e totusi pe linia cu Solitude Aeternus sau Candlemass). Este intra-adevar exceptional ce se intampla pe ambele albume ale trupei. Influentele alea sunt foarte precise si sunt niste trupe foarte bune, daca ti-a placut Doom:VS, incearca cu incredere si celelalte.

    Asa, concert Doom:VS nu va fi di simplul motiv ca e a one man band. @Polonicul Mov asta 😉 Iar MDB sunt orice numai nu plictisitori live. Asta evident daca le cunosti muzica si daca gusti genul.

  10. @Arana cunosc muzica da nu prea o gust Ai dreptate de cand si-au tras gagica la bas nu mai sunt asa plictisitori

  11. @Arana – Sincer regret ca am ratat concertul MDB de la Artmania, atunci as fi putut sa imi fac cu adevarat o imagine corecta despre cum suna MDB live. Muzica lor imi place foarte mult, doar ca o consider asa mai potrivita pentru meditatie si mai putin pentru dat din cap :D. O sa incerc sa ascult si trupele respective. Numele nu imi sunt necunoscute dar nu cred ca am ascultat mai mult de maxim 1-2 piese de la fiecare.

  12. Dintre alea preferata mea era Saturnus si dupa ce am mai crescut putin mi-a placut mai mult Mourning Beloveth.

    La MDB sa stii ca s-a dat din cap. A fost mai alert. Dar da, e clar ca doomul nu prea e de concerte. Ma gandesc ca sunt niste zvonuri de Solitude Aeternus si Candlemass. Daca or fi, merg. Totusi, cum or fi? 😀

  13. Am fost la mai multe concerte doom, nume mai mari si mai mici, de exemplu unii cantau in genul MDB si ne-au plictisit de moarte, altii dimpotriva, in ciuda muzicii si a stilului depresiv afisat si prin comportamentul pe secena, incercau in acelasi timp sa interactioneze, sa comunice cu publicul, in felul asta au avut succes, dar s-a dus dracu’ toata „atmosfera de octombrie”, era veselie in sala (Draconian).

  14. @Arana – Daca or sa fie in Bucuresti o sa incerc sa ajung si eu la concertele respective. Macar asa de curiozitate…

    @Drace – un concert Doom unde este veselie in sala :D. As vrea sa o vad si pe asta ….

Lasă un răspuns

