Samael – Illumination

Pe 6 Martie 2009 grupul elvetian Samael va lansa un nou album intitulat „Rise Above”.  Cu acest album Samael se inscrie in curentul din ce in ce mai mare al trupelor ce se intorc la radacinile muzicale, Rise Above putand fi considerat albumul ce lipseste intre Ceremony Of Opposites si Passage. Discul va contine urmatoarele piese:

Under One Flag
Virtual War
Polygames
Earth Country
Illumination
Black Hole
In There
Dark Side
God’s Snake
On The Top Of It All

Intre timp Samael impreuna cu norvegienii de la Keep Of Kalessin vor poposi si pe la noi pentru cel putin un concert (Cluj 27 ianuarie) poate si pentru unul in Bucuresti pe 28. Pana una alta Illumination poate fi ascultata aici.

10 răspunsuri to “Samael – Illumination”

  1. Si astia au imbatranit degeaba. Trist, domnule, trist!

  2. E o oboseală acolo, mamă-mamă 🙂 Dar…e frumos ca idee.

  3. @Dave – Te inseli . Astia au inceput sa evolueze de prin 95. Doar ca acum vor sa scoata ceva ca in tinerete. Iti recomand Reign Of Light. Ala ar putea fi pe gustul tau daca iti plac Rammstein sau Deathstars.

    @demaio si tie iti recomand reign of light ;).

  4. Pe Samael ii stiu de la Ceremony Of Opposites si stiu ca au tot evoluat pana acum. Am spus ca au imbatranit degeaba pentru ca nu vad motivul pentru care s-ar intoarce in 1994. Pentru fani? Care fani? Toti cei care se calcau in picioare pe Baphomet’s Throne s-au lasat de metal prin 1997. Oare cei care i-au prins de la Reign of Light au nevoie de asa ceva? Eu, care i-am prins si cu Ceremony Of Opposites, si cu Reign Of Light, stiu un singur lucru: nu mai am nevoie de Samael. Daca, totusi, as avea certitudinea ca nu sunt terminati, as vrea un Reign Of Light II.

  5. back to the roots is so 2008… dar o sa mai fie miscari deastea pana se pune economia la loc pe picioare 😛

  6. @Dave – Eu i-am descoperit mai incoace, dar tot cu Ceremony. Personal as vrea tot un Reign Of Light II, dar stiu destui amatori de „vechiul Samael” care se bucura ca trupa suna din nou ca in 94. Om vedea ce si cum in martie.

    @Polonicul Mov – Mda o sa fie si un „so 2009” probabil.

  7. e ciudata intoarcerea asta la radacini, judecand dupa modul cum au sunat ultimele doua albume. e drept ce ziceti voi ca e la moda faza asta, dar poate li s-a facut chef de ce cantau in tinerete. sau poate se apropie criza varstei mijlocii…si totusi abia astept sa ii vad la cluj. apoi om judeca si albumul

  8. @Tudy – criza varstei mijlocii :)). Eu tot sper sa ii vad la Bucuresti. La Cluj nu am cum sa ajung :(.

  9. Nu stiu ce virsta aveti voi, dar eu ii ascult din 95 cam (primul album pe care l-am avut a fost Blood Ritual), si le-am „studiat” evolutia in fiecare moment. Au cintat bine intotdeauna dar cea mai buna perioada a fost vremea lui Passage si chiar ma gindeam daca s-ar putea intoarce cumva la sentimentele de atunci. Pe de alta parte, i-am vazut de 2 ori (2003 Budapesta si 2006 Bucuresti). Ca o concluzie, ce vreau sa spun este ca, orice trupa cinta asa cum simte la momentul respectiv deci afirmatii de tipul „nu mai vreau sa aud sound-ul ala” sau „m-am plictisit de perioada aia” nu isi au rostul. Cine e fan Samael, enjoy Samael, the way they think, the way they are…

  10. Fiecare este liber sa asculte ce anume ii place iar trupa e libera sa cante ceea ce considera. Daca ei nu mai canta ceea ce vreau eu … curat ghinion.. nu ii mai ascult :D. Cel mai mult mi-a placut Reign Of Light….cel mai putin primele albume. Nu stiu de ce dar blackul ala pur parca nu i-a prea prins.

    Si eu ii stiu tot cam de atunci, dar nu i-am vazut inca live (sper sa ii vad luna asta).

Lasă un răspuns

