Planet Terror

La cat de dezamagit am fost de Death Proof mi-a fost cam sila sa urmaresc Planet Terror. Mi-a fost teama ca filmul lui Rodriguez va fi la fel de slab ca segmentul lui Tarantino asa ca am tot amanat …  si amanat … si amanat. Se pare ca m-am inselat. Daca Death Proof s-a vrut un remake al filmelor de actiune, Planet Terror este un film cu zombies de moda veche. Spre deosebire insa de cealalta parte a seriei, acesta este plin de actiune, personaje charistmatice si dialoguri spumoase. Planet Terror este tot ceea ce ar fi trebuit sa fie Death Proof si mult mai mult decat atat.

Rose McGowan joaca rolul unei dansatoare de striptease (Cherry) care incearca sa „gaseasca o utilitate talentelor ei inutile” drept urmare renunta la slujba prost platita de dansatoare pentru a deveni „stand-up comediant”. In drumul spre celebritate isi reantalneste intr-un restaurant fostul iubit pe El Wray (Freddy Rodriguez). In acelasi timp un grup de militari renegati condusi de Locotenentul Muldoon (Bruce Willis) incearca sa cumpere o mare cantitate de arme chimice. Lucrurile nu merg exact cum trebuie si dupa cum era de asteptat se declanseaza apocalipsa. Urmeaza circa 100 de minute de impuscaturi si explozii, scene scarboase dar si amuzante, punctul forte al filmului fiind Rose cu un M4 pe post de picior.

Spre deosebire de segmentul precedent Planet Terror este din start o reusita. Este o reusita pentru ca el nu doar incearca sa copieze o reteta mai veche ci chiar reuseste sa redea atmosfera potrivita. Este evident inca de la primele secvente ca Rodriguez intelege cu adevarat cum trebuie sa arate un astfel de film. Planet Terror este probabil unul dintre varfurile cinematografiei pulp ale ultimilor ani si nu trebuie ratat.

2 răspunsuri to “Planet Terror”

  1. Hai mai, ca si Death Proof a fost misto. Trebuie vazut doar cu alti ochi si trebuie luat mai putin in serios. Mie mi-au placut amandoua, geniale prin stupiditate – daca mi se permite exprimarea.

    ps: scuze ca nu argumentez mai mult la dp, dar in diverse randuri am facut asta si deja mi-e lene.

  2. Nu l-am luat in serios. Doar ca mi s-a parut plictisitor… Ma rog de gustibus :).

Lasă un răspuns

