Sepultura – A-Lex

23 Ianuarie 2009 este data la care Sepultura intentioneaza sa lanseze viitorul album intitulat A-Lex. Urmand traditia produsului anterior Dante XXI si acest nou album este unul conceptual fiind inspirat din romanul
„Portocala Mecanica” de Anthony Burgess. Ca si in cazul Soulfly sau Cavalera Conspiracy piesele nu suna rau dar parca nu mai au farmecul de altadata. Dupa cum bine spunea cineva plecarea lui Max a transformat o trupa buna in 2 (mai nou 3) mediocre. Dar asta este deja istorie antica. Personal nu sunt foarte incantat de partitura vocala iar Sepultura nu se mai numara de foarte mult timp printre preferintele mele dar am remarcat cateva piese instrumentale destul de interesante intitulate A-Lex (I-IV) precum si o prelucrare dupe Beethoven intitulata Ludivg Van.

Albumul este disponibil in intregime la streaming aici.

Sepultura in 2009:

Derrick Green – vocals
Andreas Kisser – guitar
Paulo Jr. – bass
Jean Dolabella – drums

9 răspunsuri to “Sepultura – A-Lex”

  1. Trupa asta nu mai are cum să se cheme Sepultura. Este drept, din ceea ce am auzit, nici alături de Max şi Igor nu ar mai avea cum să se cheme aşa. S-a cam terminat, putem să ne amintim cu plăcere 🙂

  2. E un album mai bun decat Cavalera Conspiracy si asta e tot ce conteaza. Sepultura veche nu inseamna si nu a insemnat nimic pentru mine.

  3. @Demaio – Mda s-a terminat de mult. Nu pretind ca Sepultura ar insemna neaparat Max sau Igor dar fara oricare dintre cei patru membrii de baza „tribul” nu este complet.

    @Dave – Ehe Sepultura veche a insemnat cate ceva pentru mine. Ei erau in voga (93-94) fix cand eu aveam 13-14 ani si imi formam gusturile muzicale. Cat despre comparatia cu cealalta trupa ai oarecum dreptate.

  4. Si daca ar fi continuat impreuna, tot nu mi-ar mai fi placut Sepultura, incepand cu Roots, cand au inceput sa cante altceva…

  5. Mda as zice chiar incepand cu Chaos AD. Inca de atunci se intrevedeau anumite idei….

  6. a fost careva de pe blog la concert? Derrick ii da la mumu lui Max la voce live iar Jean e de cel putin 10 ori mai baterist decat Igor … au avut atata vana si energie ca nu puteai sta locului

  7. Eu unul nu am fost la concert. Posibil sa ajung la Soulfly. Oricum fara a nega valoarea lui Derrick pentru mine Sepultura fara Max nu prea mai e Sepultura.

  8. asa ziceam si eu pana sa ii vad live … anul trecut am vazut Cavalera Conspiracy si nu m-au dat pe spate asa cum a facut-o actualul line-up de la Sepultura: pe Max il lasa vocea iar chitaristii pe care ii are nu se ridica la inaltimea lui Kisser si Paulo

  9. Mda stii cum zicea cineva. Dintr-o trupa buna au iesit 2 (mai nou 3) mediocre. Andreas si Paolo sunt si ei de baza pentru Sepultura la fel cum au fost Igor si Max. Pentru mine s-a cam dus interesul fata de ei in 96. Am ascultat majoritatea chestiilor pe care le-au scos de atunci dar nici una nu a ramas in player mai mult de o luna doua. La Soulfly s-ar putea totusi sa ajung pentru ca am mai multi amatori in cercul de prieteni. La Kreator de exemplu faptul ca m-am dus singur a fost total irelevant.

Lasă un răspuns

