Morgain – Kingodom To Come

Morgain provin din Cehia daca nu ma insel. Intamplator i-am descoperit acum multi ani pe o compilatie. Din pacate de foarte multa vreme nu am mai auzit nimic de ei. Oricum ascultati aceasta piesa. Suna foarte bine.

Morgain – Kingdom To come.

 

Daca cineva stie pe unde as putea gasi mai multe piese cu ei… va rog sa imi dati de stire.

5 răspunsuri to “Morgain – Kingodom To Come”

  1. Suna foarte bine… bine de tot, am sa-i caut si eu, dar acum „zbor” la un concert…

  2. @ Distractie placuta. Astept impresii de la concert :). Daca ii gasesti pe astia pe undeva da-mi si mie de stire…

  3. Poti asculta pe site-ul trupei cateva piese: http://www.morgain.sk/ e tot ce am gasit… concertul a fost de neuitat!

  4. Multumesc pentru info :).

Lasă un răspuns

