Videoclipul Deceniului

Probabil ca unii dintre voi il stiu deja … eu abia aseara l-am descoperit:

The number of the b***h

 
In principiu nu obisnuiesc sa public termenii dupa care mi-au venit vizitatori de pe motoarele de cautare dar asta m-a dat pe spate :
„criminal serie pe bestial records”

7 răspunsuri to “Videoclipul Deceniului”

  1. astia de la nanowar nu le au pe toate acasa:))

  2. Da, cel mai vegetarian clip! :))) Stiu ca povestea albumului Rage Unleashed de la Loudrage (care imi si place foarte mult), este cea a unui criminal in serie, dar nu cred sa fie scos cu Bestial Records. 😀

  3. Bestial Records din pacate nu prea a mai scos nimic in ultima vreme. Pacat.

  4. incearca si http://last.fm ca te vad tare iubitor de muzica.

  5. Iese album nou Nanowar man 🙂

  6. Sa asculti primele trei materiale si in special Other Bands Play Nanowar Gay (Am mai postat odata asta, ca nu eram sigur !?!)

  7. O sa le ascult man. Apropo e posibil sa vina in concert in Oradea si Baia Mare in mai. Pentru cine e in zona :).

Lasă un răspuns

