Kreator

Becker Brau, 9 februarie, concert Kreator. Cum altfel as putea incepe cronica acestui concert. As putea incepe prin a spune ca mi-a fost destul de greu sa gasesc un Germanos de unde sa iau bilete. Ala de la Unirea cica s-a desfiintat iar cei de la Mall nu stiau parola de la calculator. Dap ati citit bine: nu puteau sa vanda bilete pentru ca responsabilul cu biletele si-a dat demisia iar cei ramasi nu stiau parola. LOL.Pana la urma am gasit bilete la Titus asa ca problema a fost rezolvata.

In sfarsit a venit si ziua cea mare. Pe la 5 citesc pe Metalhead ca trupele romanesti au fost excluse din show si ca spectacolul nu mai incepe la 6 ci la 7. Ca de obicei de vina sunt nemtii. In urma experientei de la Napalm Death convis fiind ca de fapt ostilitatile o sa inceapa pe la 8 nu m-am grabit sa ajung la locul faptei dar …. surpriza. La 8 fara 10 Emergency Gate terminasera deja concertul iar pe scena se aflau elvetienii de la Eluveitie.

Eluveitie au fost pentru mine principala atractie a serii. Stilul lor ce combina elemete celtic, folk si death melodic este de un mare, mare adevar. Publicul i-a apreciat zic eu la adevarata valoare chiar si in lipsa unuia dintre membrii responsabili de instrumentele medievale (flueras sau nu stiu cum altfel sa ii zic). Sper sa ii revad cat mai curand, eventual intr-un context mai favorabil lor (cap de afis preferabil). Oricum ascultati la mine: astia o sa devina mari de tot in curand.

Metalcore-ul nu este de loc pe felia mea asa ca ma abtin de la comentarii apropo de Caliban. Am remarcat totusi prestatia scenica foarte antrenanta ca vocalistul a facut crowd surfing si cam atat. In mod sigur nu am devenit fan dar macar nu m-am plictisit prea tare.

La 10 pe intro-ul de la Hordes Of Chaos au urcat pe scena cei de la Kreator. In ceva mai mult de o ora nemtii au oferit un show de exceptie. Au parcurs majoritatea materialelor discografice am avut parte si de Extreme Agression, Pleasure to Kill, Betrayer dar si de Violent Revolution sau Enemy Of God. Punctele culminate au fost din punctul meu de vedere Phobia si People of The Lie. De remarcat steagul romanesc cu logoul Kreator ce a ajuns pe scena (Flag Of Hate ?!?) si atitudinea publicului de nota 10.

Despre sunet s-a spus destul de mult prin online-ul metalic romanesc. Personal am fost multumit iar Becker mi se pare o locatie ok. Este destul de mare, este plasata central, iar sunetul la ce ureche muzicala am eu chiar nu mi se pare rau. Hai sa fim seriosi e mai bine in LMC? Sau pe vremuri era mai bine in Le Noir? Exista si Polivalenta dar banuiesc ca pretul inchirierii este mult mai mare acolo … plus ca pentru Kreator ar fi totusi prea mare. Dar deh de multe ori suntem nemultumiti asa aiurea. Singura problema a fost cand s-a stricat microfonul lui Mille iar sunetista facea eforturi disperate sa remedieze situatia. Stateam chiar langa ea si pot sa zic ca era super haioasa.

Una peste alta unul dintre cele mai bune concerte la care am asistat in ultima vreme. Thanks Metal Masters si la mai mare. Garm direct din Becker Brau … over and out.

13 răspunsuri to “Kreator”

  1. „Sunetista” era, de fapt, responsabila de lumini. Sunetistul era sus, cu tot cu mixer! 🙂

  2. Aha … M-am gandit ca daca se agita asa se simte cu musca pe caciula :)). Probabil ca si sunetistul de sus facea la fel … oricum problema s-a remediat relativ repede … si nu a fost foarte deranjant.

  3. sunetistu era destul de calm, bulangiul 😉

  4. Calm tipic nemtesc sau lipsa de chef romaneasca 🙂 ?

  5. pai ii faceau unii semne sa faca ceva si el dadea din mana calm ca si cum situatia era sub control 🙂 sau mai rau, ca asa trebuia sa iasa treaba … cred ca era neamt, la nivelul ei Kreator are sunetist propriu

  6. Poate asa trebuia sa iasa :)). S-au gandit sa se asigure ca nu uitam concertul asta sub nici o forma… „Mai tii mah minte cand i-am vazut pe Kreator in Becker …. Da mah atunci cand s-a stricat microfonu lu ala” :)).

  7. Un bec, cablu sau microfon pot ceda oricand, asta nu inseamna ca organizarea a fost proasta, sau ca sunetul nu a fost bun! 😛 Kreator chiar au cantat in Polivalenta, o sala in care mi-as dori sa mai vad concerte ca pe vremuri, asta a fost in ’95.
    Si-au gasit cand sa fie punctuali, era previzibil, si eu am intarziat o singura data la un concert si tot asa, am pierdut prima trupa, la restul am fost nevoit mereu sa astept, uneori si peste o ora.

  8. In Polivalenta au fost Sepultura sambata….si o sa mai vina Soulfly luna viitoare. Cat despre concertul de fata… nu-i rata pe Eluveitie …. trebuie sa mai ajunga prin zona ta. Sunt tari, tari de tot din toate punctele de vedere.

  9. Au fost deja in Madrid, pe 29 ian, aceleasi trupe ca si la Bucuresti, probabil ca or sa mai vina, as prefera sa-i vad intr-un festival pagan, cu mai multe trupe de gen.

  10. Daca sunt pe undeva Eluveitie cap de afis, fuckin tell me 😛

  11. Ai fost la concert?

    Au fost semi cap de afis la Rock’n iasi (alaturi de fintroll).

  12. vad ca reactiile in mare parte au fost bune in ceea ce priveste concertul asta, deci anul continua bine:) pe eluveitie i-am ratat deja a 2-a oara, insa sunt de acord cu tine in ceea ce priveste trupa asta: viitorul suna bine pentru ei.

  13. Reactiile au fost impartite … Eu personal m-am simtit bine :). Anul continua bine de tot daca ar fi sa ne gandim la In Flames, Motorhead, Manowar sau Rock City Open Air.

Lasă un răspuns

