Gorefest in Brasov

Bangyourbrain va invita pe data de 25 Aprilie 2009 in Brasov la un regal death metal unde invitati vor fi olandezii de la Gorefest (http://www.myspace.com/gorefest), trupa prezenta pentru prima data in Romania. Alaturi de Gorefest pe scena vor urca cehii de la Fleshless (http://www.myspace.com/fleshlessband) si romanii de la Grimegod si MG42.

Evenimentul va avea loc in Sala Club Sportiv Forex. Numarul de bilete pentru acest eveniment este de 800. Pretul unui bilet va fi de 65 de lei.

Vom reveni cu detalii referitoare la posibilitatile de achizitionare a biletelor si surprizele pe care organizatorii le pregatesc pentru publicul prezent la acest eveniment.

11 răspunsuri to “Gorefest in Brasov”

  1. Wow…nu credeam că mai cântă băieţii ăştia…!

  2. Au avut o perioada destul de lunga in care au lipsit…..dar de prin 2004 sunt din nou pe pozitii.

  3. Cine, Gorefest sau Grimegod? 😀 (glumesc, dar eu chiar n-am mai stiut nimic de Grimegod de foarte multi ani)

  4. Ambele…Diferenta ar fi ca Gorefest au mai scos 2 albume intre timp. Despre Grimegod nici eu nu am mai auzit prea multe, dar parca au mai sustinut ceva concerte in ultima vreme.

  5. holy moses. benediction acum gorefest…nu e rau deloc…la cat mai multe concerte si pe acolo. dupa bucuresti au inceput si orasele din provincie sa se mai miste la capitolul asta: clujul, sibiul, iasiul, brasovul, satu mare

  6. La Brasov au mai concertat si Arkona, Arcana, Ordo Equilibrio si multe altele. Artmania din Sibiu este deja un festival consacrat… de Cluj nu mai zic. Asta e un semn ca am intrat si noi cat de cat in Europa.

  7. stiam si de acelea de la brasov, dar le-am mentionat doar pe acelea organizate de bangyourbrain:P sunt curios ce o sa mai anunte cei de la artmania pe anul acesta, mai ales ca rock in transilvania le face concurenta serioasa.

  8. MG42 sunt aia cu solistul ala pusti ?

  9. @Tudy – pai la Artmania ai auzit banuiesc de Tristania si Opeth. Deja Opeth este un must pentru foarte multi (chit ca nu inteleg care e faza cu trupa asta – mie nu prea mi-a placut niciodata) asa ca pot sa nu mai anunte nimic si tot sa aiba public numeros.

    @Krossfire – Cred ca da. Este vorba de Fane de la Metalhead.

  10. Garm : Cool , dar i-am auzit pe niste coveruri si mi s-au parut pe undeva pe la nivelul meu si al trupei din liceu ”The Fuckin’ Fuckerz”.

  11. @krossfire – hmm … nu se intampla sa mai ai ceva inregistrari ?

Lasă un răspuns

