Londra – prima zi

Avand in vedere ca Warwick este la o aruncatura de bat de Londra am alocat acestui oras weekendul trecut. Avand in vedere ca drumul este destul de scurt am ales sa fac naveta chiar daca astfel am pierdut experienta unei nopti in capitala britanica. O serie de impresii vor urma in zilele urmatoare, dar sa incepem cu inceputul:

Primul contact cu Londra: ora 12 Marylebone Railway Station. Din gara direct in metrou pana la Waterloo Station. Waterloo este una dintre cele mai bine plasate statii pentru o vizita in Londra. De acolo poti extrem de usor sa ajungi pe jos la o multime de atractii turistice fiind la 2 pasi de maretul London Eye. Una dintre problemele majore cand vizitezi un astfel de oras este legata de timpul prea scurt un oras imens si plin de traditie este greu de acoperit in 2-3 zile. Astfel am optat pentru inceput la un autobuz pentru turisti marca „The Original Tour”

Original Tour sustin ca sunt inventatorii acestui tip de atractie turistica,  ii credem pe cuvant. Autobuzul avea iesiri pentru casti la care era difuzat un comentariu excelent (date istorice despre cladirile de pe traseu dar si ceva glumite) cea mai marfa faza fiind o replica ce se repeta periodic: „When going out of the bus don’t forget to take away all your belongings, your luggage and of course your children”.In circa 2 ore am vazut din autobuz St Paul, Westminster, Turnul Londrei, Hydepark, MI6 in final am coborat pe Oxford Street ca orice turist roman responsabil.

Oxford Street este una din principalele artere comerciale ale Londrei. Este un loc excelent pentru cumparaturi dar preturile sunt pe masura.Acest fapt dar si criza mondiala  mi-a redus bugetul de cumparaturi dar chiar si asa am luat nishte chestii intre care si 3 cd-uri: ultimul Deathstars despre care v-am povestit cate ceva pe Bangyourbrian, Black Stone Cherry despre care o sa va povestesc in curand si un best of  The Pogues.

Am incheiat ziua cu vre-o 2-3 ore de hoinareala prin zona:Soho,Picaddily Square, Leicester Square, Trafalgar Square de acolo metroul(Charing Cross) pana la  Marylebone iar pe la 9 seara am ajuns inapoi in Warwick.

PS. Datorita programului mai incarcat s-ar putea sa fiu mai putin prezent pe net ca de obicei. Dar sper sa compensez asta prin subiecte cat mai interesante.

11 răspunsuri to “Londra – prima zi”

  1. Frate, ca vezi Londra, dupa atatea alte locuri, asta pot a ti-o iert. Dar … the Pogues?? 🙂 Glumesc, Summer in Siam e dementiala, dar nu te credeam fan. Sau ai luat CD-ul pentru vreo prietena, ceva, ca tot e Martie ? 🙂

  2. Sper să apuc să văd şi eu oraşul ăla, cândva. Din câte am înţeles, are un parfum aparte…şi culmea, acolo se află ziarul pentru care lucrez, nu ar fi aşa de greu 🙂

  3. un labar Says:

    @demaio : esti prost -> sinucide-te!

  4. Nu mai prost decât mă-ta, te asigur de asta, altfel nu avea cum să te conceapă 🙂 O zi bună să ai, stimate eşec ginecologic.

  5. @Garm – Iartă-mă, dar sunt sătul de toate javrele astea cu care societatea mp pune pe picior de egalitate.

  6. @Night Elf – Nu sunt neaparat fan The Pogues dar imi plac unele piese. Din cand in cand vreau sa mai ascult si altceva nu doar metal iar atunci The Pogues sau alte chestii mai comerciale pica numai bine.

    @DeMaio – Este un oras cu adevarat impresionant deci fa tot posibilul sa il vezi. Eventual incearca o vizita la sediul ziarului 😉

    @un labar – Te rog sa iti controlezi limbajul pe acest blog.

  7. Te cred. Şi încă o dată scuze pentru derapajul meu.

  8. @Demaio – stai linistit 🙂

  9. Ai si alte orase in plan care nu sunt pe insula britanica ?

  10. @krossfire – nu depinde atat de mult de mine. Deplasarile sunt in interes de serviciu dar imbin si eu utilul cu placutul. Momentan mai am cateva saptamani de stat pe aici.

  11. Esti atat de norocos 🙂

Lasă un răspuns

