Londra – ziua a doua

Pentru a doua zi mi-am propus sa vizitez mai in amanunt anumite atractii turistice iar prima oprire a fost la National Gallery. Nu am pretentia ca ma pricep la arta dar consider un privilegiu sa vezi la un loc operele unor: Van Gogh, Velasquez, El Greco, Manet, Picasso pentru a aminti doar cateva nume. Iar faptul ca accesul la aceasta comoara este gratuit  il face in mod sigur o oprire obligatorie pentru orice vizita in Londra. In fata muzeului un actor ambulant juca o micuta sceneta.Jonglerii, umor, comunicare excelenta cu publicul, nota 10.

M-am mai invartit prin zona am ajunst la Westminster Abbey iar de acolo am luat metroul spre turnul londrei. Ghinion nici un metrou nu ajungea pe acolo asa ca am coborat la London Bridge pentru ceea ce s-a dovedit o escala destul de lunga la London Dungeon. Temnita este foarte bine realizata avem parte de un labirint cu oglinzi, camere de tortura, actori profesionisti dar turul complet este totusi destul de lung. Astfel pana cand am ajuns la Sweeny Todd si Jack the Ripper eram satul de urlete, tipete, si alte faze din astea. Cred ca in total vizita a durat cam o ora jumate asa ca va dati seama. La iesire scria „We hope you had a horrible time”. Dap asa a fost… Oricum daca va plac fazele horror nu ratati temnita Londrei.

Dupa atata sperietura am zis sa ajung totusi la turn. Undeva la 20 de minute de mers pe jos o parte dintre ele traversand celebrul Tower Bridge. Din pacate insa am avut parte si de o surpriza mai neplacuta. Turnul urma sa se inchida in 30 de minute. Am preferat sa ma limitez la exterior… 30 de minute fiind totusi cam putin pentru ceea ce aveam in plan. Dupa ce am mai aruncat cateva priviri prin zona am decis sa ma indrept spre metrou…

Dar Londra imi mai rezerva o ultima surpriza…

Lasă un răspuns

