JCVD

JCVD este un film semibiografic despre nimeni altul decat Jean Claude Van Damme. Eroul filmelor de actiune ale anilor 80-90, eroul copilariei noastre isi joaca in acest film propriul lor. Invins de soarta eroul de altadata se intoarce in Belgia natala unde incearca sa o ia de la capat. Din pacate este luat prizonier de un grup de borfasi ce jefuia un oficiu postal.

Plasat undeva la intersectia genurilor drama si actiune, totusi cu mai multe accente dramatice, filmul este poate unul dintre cele mai interesante productii din ultima perioada. Batalia pentru custodia fiicei sale dar si apusul carierei (un rol important ii este furat de Steven Seagal – la randu-i ironizat pentru codita sa) il darama pe eroul de fier de altadata. Motivele esecului sunt magistral explicate intr-o secventa in care Van Damme se adreseaza direct publicului, la fal ca intr-un reality-show. Eroul vorbeste atat despre problemele legate de droguri cat si despre casniciile ratate.

Probabil ati obosit sa tot cititi termenul de erou? Este inevitabil considerand ca JCVD este unul dintre eroii copilariei mele. Tocmai de aceea pentru mine, si pentru acei dintre voi care ati crescut cu filme inregistrate pe casete RAKS si inchiriate de la magazinul din colt, JCVD este un film de colectie. De neratat.

O alta parere aici .

Trailer

5 răspunsuri to “JCVD”

  1. Ehhh, nu am avut videoplayer, adica nici nu am simtit nevoia sa am, prima si ultima data cand am vazut un film la unul a fost prin ’87 cred, dar nu era cu Van Damme… totusi, mai tarziu, am fost tentat sa vad unul din filmele lui, dar numai pentru ca eu intelesesem gresit titlul: „Spor” sangeros! :))

  2. Aha, eu le devoram: Van Damme, Stallone, Arnold, Chuck Norris. Sincer acum nu imi mai plac, dar asa ma cuprinde o nostalgie ….

  3. […] nu aveti incredere in mine, Aron Biro si Garm au mai vorbit de filmele […]

  4. Si al copilariei mele. Eu am prins deja filmele pe la protv sau ceva, eram deja in scoala primara. Vremuri… 😀 Totusi, nush daca ma voi uita la asta, mi-e frica sa nu mi se darame inca un mit al copilariei.

    @Drace, in ’87? hehe

  5. @Arana – nu o sta iti darame un al mit, poate doar o sa iti prezinte o alta fata a lui.

Lasă un răspuns

