Tarja in Romania

Soprana Tarja Turunen va concerta la Sala Palatului pe 22 iunie 2009 concert ce face parte din turneul european Summer Storm 2009. Biletele vor costa 70, 90, 110, 130 si 150 de lei si sunt disponibile atat online cat si in magazinele Diverta.

Sursa: Metalhead

18 răspunsuri to “Tarja in Romania”

  1. Da, a mai cantat in Romania acum cativa ani, am gasit video pe dc++, canta frumos si fara Nightwish, totusi pretul biletului mi se pare cam mare pentru un astfel de concert, comparativ cu un bilet de intare la Ateneu, mai ales ca Sala Palatului are o capacitate mult mai mare…

  2. Cred ca depinde si de concert. Biletele ieftine au un pret ok, dar nu imi dau seama cum sunt pozitionate in sala. 70, 90 nu e chiar asa de mult daca comparam cu biletele de la alte concerte: Soulfly, Kreator etc…150 e mult ce-i drept.

  3. Uhhm, sunt de aceeasi parere cu Drace, ceva nu ma incanta la pretul ala. Compozitiile ei sunt repetitive si incearca sa readuca in forta perioada de ”glorie” Nightwish.

    Cu Soulfly nu m-as intinde dar la Kreator (care nu ma incanta, dar le respect aportul) inteleg pretul.

  4. Pretul e ok la ambele concerte (Soulfly, Kreator) nici mic nici mare. Evident insa ca Sala Palatului este o locatie mai scumpa. Pe de alta parte o astfel de locatie zic eu ar putea inchide gura celor care se plangeau ca o locatie sau alta e nashpa. Locatia zic eu este una premium dar automat si preturile sunt mai mari. Daca merita sau nu asta e o alta discutie. Ca admirator al Tarjei eu zic ca merita dar daca era cineva care imi placea mai putin nu dadeam banii.

  5. Eu in Nightwish vedeam combinatia Tarja – Tuomas si uneori interventiile tipului de la Tarot , fie vocale , fie instrumentale. Sigur, Tarja era o parte importanta dar scoasa din context parca nu mai e mare lucru.

  6. pai nici nightwish nu mai e mare lucru cu pitzipoanca aia noua la voce:))

  7. @Tudy – un picut discutabil….se simte lipsa Tarjei dar nici Anette nu e de lepadat.

  8. http://www.youtube.com/watch?v=czoH-uyBzMM mie nu-mi place deloc stilul ei de interpretare

  9. Suna nashpa ce-i drept.

    Acum hai sa privim lucrurile si din alt punct de vedere. Piesele cu Tarja au fost scrise special pentru a exploata calitatile ei vocale. Anette are un stil vocal diferit, automat ca piesele mai vechi nu o avantajeaza prea mult. Personal apreciez faptul ca Tuomas nu a cautat o Tarja 2 si a avut curajul sa incerce „altceva”.

  10. Nu ma deranjeaza interpretarea pentru ca sincer, Tarja era atipica pentru gen (de-aici succes dar si ceva sprancene ridicate). Ce ma irita in schimb este dansul ala cu-adevarat pitzi.

  11. Apropo de dans, ce ati vazut e nimic, se poate mult mai rau… pentru o scena rock! :)))

    Cred ca Garm si Krossfire au dreptate, acum dupa ce am ascultat piesa imi dau seama ca intradevar, noua solista are o voce „heavy”, care se potriveste cu stilul trupei, dar vocea Tarjei a fost una cu totul speciala, a ridicat Nightwish mult deasupra trupelor de gen, e greu sa mai cante cineva dupa ea.

  12. @Krossfire – Hai man ca e rockerita nu Animal X sa te uiti la cum danseaza.
    @Drace – exact in plus eu zic ca pe Anette trebuie sa o judecam in functie de albumele pe care isi aduce aportul.

  13. Nu stiu ce nu va convine la vocea tipei noi. Mie mi se pare ca este destul de buna, dar prea diferita de a Tarjei, pentru a fi comparate.

    Plus ca e foarte expresiva.

  14. Eu personal nu am nimic impotriva tipei noi, este doar alt stil. Totusi faptul ca in formula noua Nightwish evita sa interpreteze live o multime de piese mai vechi arata ca Anette este sub Tarja.

  15. Nu stiu daca tine neaparat de faptul ca ar fi sub nivelul Tarjei. Din punctul meu de vedere, din nou, nimeni nu poate fi deasupra celuilalt, din simpla cauza ca au tehnici si stiluri complet diferite. E ca si cum ai compara-o pe Whitney Houston cu Angela Gheorghiu. (Exagerat, desigur 🙂 )
    Avand in vedere ca, in acest moment, promoveaza ultimul album, cred ca numarul de piese vechi este rezonabil. Stiu ca din piesele vechi au cantat mult Ever Dream, The Siren, Dark Chest of Wonders, Sacrament of Wilderness, bineinteles Nemo si Wish I had an Angel si mi se pare ca si ceva Sleeping Sun. Iar in ultima parte a turneului au adaugat chiar si Ghost Love Score si Dead Boy’s Poem. (Da, se pare ca ii urmaresc destul de entuziast, hmm.)
    Uite aici Sacrament of Wilderness:

    As putea sa spun chiar ca versiunea ei imi place la fel de mult ca cea a Tarjei.
    Sper sa nu deranjeze inversunarea mea de a posta comentarii lungi. :))

  16. Comentariile lungi sunt binevenite :). Comparatia este un pic fortata, dar subliniaza destul de bine ideea. Nightwish trec printr-o perioada de „rebranding” deci este normal ca unii sa fie nemultumiti. Mai ales ca ne place sau nu Tarja era simbolul trupei. Apreciez faptul ca Tuomas nu a ales o Tarja 2, si probabil ca in timp ne vom obisnui cu Anette din ce in ce mai bine. Nu e o vocalista slaba, asta e clar.

    O sa ii urmaresti la Sibiu?

  17. Da, mi-am luat deja abonament. Sunt foarte curioasa sa ii vad si pe Tristania, cu noua solista. (Ca tot am adus vorba, si ea mi se pare foarte buna. Ca si material vocal, poate chiar mai buna ca Anette; ca si tehnica, inca nu sunt sigura, pentru ca nu am ascultat prea multe inregistrari, ca sa ma pot pronunta, asa ca astept sa ii ascult live).

    Ai mare dreptate in ceea ce priveste faptul ca Tarja era imaginea Nightwish. Multi oameni au inceput sa jeleasca inca din momentul in care a fost anuntata plecarea ei din Nightwish, fara sa stie nici cine va fi solista noua, nici cand va veni ea, din simplul motiv ca erau prea blocati in ideea lor ca „Nightwish e Tarja”, pentru a mai putea concepe prezenta altcuiva ca vocalist. Ma gandesc ca probabil ar fi fost exact acelasi lucru si daca ordinea ar fi fost inversa – Anette la inceput, si apoi Tarja. Oamenilor le este greu sa digere schimbari si se hazardeaza sa emita „judecati de valoare” fara a avea, de fapt, vreo idee despre clasificarea vocilor ca si intindere, tip, culoare sau tehnica. Si, din pacate, o propozitie scurta de tipul „Tipa asta canta prost” poate desfiinta o intreaga tentativa de argumentare cat de cat stiintifica privind aceeasi voce. :))

  18. It’s a shame you don’t have a donate button! I’d definitely donate to this outstanding blog! I guess for now i’ll settle for bookmarking and adding your RSS feed to my Google account. I look forward to new updates and will talk about this blog with my Facebook group. Chat soon!

Lasă un răspuns

