The Strangers

The Strangers este un thriller de mana a 7-a ce o are in rolul principal pe Liv Tyler. Povestea este una destul de banala: Un cuplu aflat in pragul despartirii este atacat in propria casa de 3 psihopati.Totul incepe ca o gluma sinistra, dar destul de repede se transforma in mult mai mult. Scenariul va este poate cunoscut din Funny Games. Diferenta intre cele 2 productii este insa ca de la cer la pamant. Psihopatii din Funny Games aveau sarm, erau mult mai diabolici tocmai prin aparenta lor banalitate. Cei din productia de fata sunt doar nishte psiho banali de tip Hollywood. Acolo de multe ori violenta era sugerata prin dialoguri in timp ce aici este sugerata prin batai in usa, geamuri sparte si asa mai departe. Folosirea excesiva a intunericului creeaza totusi o oarecare stare de tensiune astfel ca scenariul nu este cu totul ratat.

Ca distributie Liv constituie singurul punct de atractie, partenerul ei Scott Speedman (Weirdsville) fiind destul de banal iar alte personaje nu prea exista, prezenta celor negative fiind mai mult sugerata (zgomote ciudate, batai in usa, etc…). Pentru amatorii genului filmul poate fi oarecum interesant, restul il pot sari cu incredere.

12 răspunsuri to “The Strangers”

  1. eu am vazut asta http://www.youtube.com/watch?v=Wlv4XrMpC48 acum vreo doi ani la cinema arta in cluj. cred ca am fost 3 oameni in sala. era filmat undeva la marginea bucurestiului, iar cateva scene la un liceu unde am fost eu cazat cu ocazia unei vizite capitala. acelasi liceu in care a fost injunghiat ceva elev/eleva de au vuit toate posturile tv de la noi acum cativa ani. fucked up. anyway, vad ca mai sunt mai multe filme deja care urmaresc reteta asta cu oameni sechestrati in propria casa

  2. Nu sunt amator al genului de film, dar sunt amator Liv Tyler… probabil spre 100% ca nici filmul asta nu am sa-l vad.

  3. @Tudy – Interesant, e cam se pare ca Strangers este un semi rip-off dupa filmul recomandat de tine.

    @Drace – Mda Liv Rules :)).

  4. @garm: pai na, hollywood-ul trebuie sa imprumute idei de unde poate…remake dupa film francez cu idee buna, unul spaniol, unul asiatic…asta mai ales pe segmentul horror

    p.s: am uitat sa te intreb, ai ascultat samaelul?:)

  5. Bine Zis. Problema e ca uneori implementarea ideilor imprumutate cam lasa de dorit.

    Am ascultat Samaelul si am inceput sa scriu cronica. Nu prea sunt de acord cu tine. Albumul nu e de loc slab, e doar un album tipic black…

  6. pai de ex la „a tale of two sisters” o sa bage ceva gagica blonda, bunoaca de preferinta…si tot asa:)

    revenind la samael, nu e destul de rau daca zici ca e doar un album tipic black? cand aud asta ma gandesc la ceva mediocru in cel mai fericit caz.

  7. Tudy : Eu am facut review la Ils dupa ce l-am vazut in cinematograf. Un rebut de film dar intr-adevar ideea pare sa fie cam aceeasi.

    http://www.krossfire.ro/ils-them-ei-ataca/ – scuze pentru link drop.

  8. ai punctat bine partile bune si rele ale filmului. e de mirare ca am fost 3 oameni la film?:)) si totusi, nu copiaza hollywoodul numai ideile bune..

  9. Mda din reviewul tau deduc faptul ca ILS e totusi mai bun ca The Strangers ;).

  10. ILS nu o are pe liv:) desi frantuzoaica nu era rea deloc..

  11. Mie mi-a placut foarte mult. Atmosfera tensionata, cuplu dragut, putin sange. Nu se poate compara cu Funny Games, care a fost traumatizant! Michael Pitt este fascinant totusi 😀

  12. @MovieAddicted – Apropo de Funny Games sa vezi si originalul (cel din 87).

Lasă un răspuns

