Samael – Above

Avand in vedere ca in ultima vreme e cumva la moda sa demolezi ultimul album Samael m-am gandit sa vad si eu cum sta treaba pe frontul elvetian. Nefiind un fan al trupei nici in perioada Ceremony dar nici in mai noua perioada electronica in plus inarmat cu o atitudine open mind am purces la auditia acestui Above si am decis sa fac un pic pe avocatul diavolului (bad joke 🙂 ). Continuarea aici.

13 răspunsuri to “Samael – Above”

  1. Ceea ce-mi aminteste ca aveam patru albume pe care nu le-am terminat de recenzat (eluveitie, alestorm, blackguard, korea) si tre sa le termin pe vineri.

    Imi vine atat de greu sa prind la ascultare si ce-mi place, dar sa mai iau si un album al unei trupe de la care imi placeau fix patru piese. Stiu cat de ”true” erau la inceput considerati Samael insa nici stilul asta nu ii prinde – nu sunt singura trupa alunecata dinspre black spre avantguarde si electronic (Kovenant for example)

  2. Eluveitie m-au dezamagit un pic. Samael au cateva momente legendare (Baphomet Throne de exemplu) dar sincer nu mi se par asa geniali. Perioada electro ii prinde parca un picut mai bine …

  3. Dar mai prost la nivel de versuri, mai ales piesele cu tenta ”live your life”.

  4. Eu n-am avut inca cheful si curajul necesar sa ascult albumul de fata. Pt mine Samael inseamna aia de’s misteux pt dansat =)) Prima mea sesiune a stat sub semnul Moongate de pe Reign of Light si de atunci nu pot sa ii accept intr-o alta lumina, ce sa fac 😀

    Daca stau sa ma gandesc piesa asta merge nominalizata la o chestie de genu care e melodia ta norocoasa

  5. Nu m-am omorat niciodata dupa Samael, eu ascultam aproape numai death metal pe vremea aia, foarte greu inghiteam si ceva black, in schimb prietenii mei, toti blackeri, ii considerau o trupa foarte buna.

  6. @Arana – Si eu prefer Reign OF Light. Cred ca e cel mai reusit album al lor. Daca ti-au scapat insa poti sa asculti si Passage sau Eternal ;).

    @Drace – Eu pe vremea aia ascultam Guns N’Roses si Metallica :D. I-am descoperit destul de tarziu poate tocmai de aia nu sunt foarte incantat de vechiul Samael.

  7. Gunnar Doomhammer Says:

    @Garm: hehe, nu e adevarat, Ceremony este cel mai tare album al lor 🙂

  8. @Gunnar Doomhamer – HMM … daca ar fi sa ne gandim la calitatea inregistrarii nu as zice … poate are mai mult o valoare sentimentala :).

  9. Gata nene, cinci recenzii cu greu incheiate. SPer sa pot si eu posta ceva pe blog. Oricum am avut o revelatie dubioasa recent.

  10. Oho … Ai fost in forma man. Abia astept sa le citesc :). Ce revelatie ai avut?

  11. Era vorba de Van Canto, dar deja lumea stia de ei si ma simt putin frustrat :

    http://www.youtube.com/watch?v=vyHcIHssdHA (5 voci si o toba pentru masuri…fara instrumente)

  12. Daca te incalzeste cu ceva eu habar nu aveam de ei. Sincer nu m-au dat pe spate. Mda e amuzant asa ca o curiozitate … dar nu ma vad fan Van Canto ;).

  13. Neah, doar o cunostinta stia…e timpul sa-i promovez fara un motiv anume 😀

Lasă un răspuns

