Vital Remains – Icons Of Evil Tour 2009

Am ajuns pe campul de lupta undeva pe la ora sapte fara ceva. La fata locului prima surpriza: desi ora de incepere a concertului era 19:00, cei de la AbnorymnDeffect deja isi luau la revedere de la public in dulcele lor grai moldovenesc deci nu am prins decat ultima piesa. Intre timp la concert a ajuns si Drace un picut dezamagit ca „am ratat tocmai grindcoristii”.Dupa o scurta pauza pe scena au urcat cei de la Enthrallment. Adepti ai unui death destul de anost nu m-au impresionat cine stie ce. Totusi pe la jumatea prestatiei am remarcat o piesa care suna chiar foarte bine. Cam putin totusi.

Urmatorii pe lista au fost cei de la Tribulation. Ei dragii mosului aici s-a cam rupt filmul. Un death/black extrem de bine compus si interpretat de niste muzicieni foarte tineri totul fiind dublat de o atitudine scenica similara trupelor heavy metal. Fara discutie Tribulation au fost revelatia serii prestatia lor fiind calitativ apropiata de cea a celor de la Vital Remains. Mi-am cumparat albumul lor si ascultati la mine astia o sa devina mari in curand.

Diabolical nu m-au prea impresionat. Un death/black suedez mai mult death si destul de banal. Order of Ennead insa au fost o cu totul alta mancare de peste. Puncte de atractie: chitaristul asiatic foarte haios dar si vocalul destul de glumet. „Are you ready for Vital Remains??? Yeah??? Well we have a cuple of more songs first!!!”, „How are you feeling there in the back??? …. Well.. That’s why you’re in the back…Stay There”.  Muzica: death/black in cantitati relativ egale cu ceva accente progresive. Foarte Buni.

Dupa retragerea celor de la OoE a inceput macelul. Vital Remains au oferit o mostra excelenta de death metal brutal, au incitat publicul la stage diving, pogo, crowd surfing si alte ocupatii din astea subversive. Publicul desi putin numeros (maxim 150 de persoane) a fost la inaltime. In fata scenei s-au format moshpituri, multi s-au urcat pe scena, au facut stage-diving, au oferit bere trupetilor si asa mai departe. Trebuie sa recunosc ca am fost extrem de placut impresionat de atmosfera chiar daca am stat un picut mai retras. Despre muzica: death metal american, brutal, interpretat de muzicieni care chiar traiesc stilul asta de muzica. Exceptional.

Locatia (Studio Martin) la randul ei s-a dovedit a fi excelenta pentru acest gen de concerte. Nici prea mare, nici prea mica, scena desi micuta era mai inalta fata de altele deci vizibilitate buna, central…un eveniment excelent marca Hatework, astept cat mai curand si altele.

3 răspunsuri to “Vital Remains – Icons Of Evil Tour 2009”

  1. Exact, imi doream foarte mult sa ii vad pe Abnorymndeffect la lucru, stiu ca in Moldova exista un puternic bloc grindcore, si ma asteptam la un spectacol frumos, asta e! Enthrallment s-au incalzit mai greu, dar spre final au inceput sa-mi placa, o interpretare corecta, dar le-a lipsit „nebunia”. Subscriu la Tribulation, au fost intradevar revelatia concertului, si nu numai atat, o muzica foarte plina de culoare, in general black death, dar si scurte pasaje cu un tempo mai lent, ca mai apoi sa ne incante prin executii la chitara amintind de trupele mai heavy, lucru care se observa si in look si miscare scenica, asa cum ai bine ai spus. Impresionant a fost ca au reusit sa combine atat de bine toate aceste elemente, sunau firesc si nu introduse fortat, pur si simplu o trupa cu un rar talent muzical… si foarte tineri. Vital Remains au reprezentat cu cinste death metalul american, o interpretare cu cateva clase mai sus fata de ce se poate auzi de obicei la concertele din underground, desi numele lor nu imi este prea sonor, nu stiu de cat timp canta, dupa ce i-am ascultat in concert ii consider trupa anului pentru acest gen, si cred ca nici parerea celor din sala nu era departe de a mea dupa cum s-au/ne-am manifestat. 🙂

  2. Drace : Merci ca m-ati anuntat 🙂 (Din pacate eram in pragul unui examen pe care l-am frizat destul de aproape de picaj dintr-o lene monumentala – noroc cu alte medii & seminare)

  3. @ Drace: Nici eu nu ii stiam foarte bine pe Vital dar au fost de nota 10.
    @ Krossfire: Alte medii insemnand servite 😀 ?

Lasă un răspuns

