Nightrage – Shed The Blood

Nightrage era pe vremuri una dintre trupele mele preferate in materie de Death Metal. Albumul lor de debut „Sweet Vengeance” din 2003 a fost rupere trupa beneficiind pe atunci de serviciile lui Gus G (Firewind). Albumul cu numarul 2 a fost mai putin inspirat astfel ca grecii au cam sarit din playlistul meu. Intamplator am dat peste pagina lor de myspace unde tocmai au postat o piesa ce va fi inclusa pe viitorul album „Wearing A Martyr’s Crown” prevazut sa apara pe 22 iunie la Lifeforce Records.

„Shed The Blood” poate fi ascultata aici. Daca si restul pieselor suna la fel cred ca vom avea un candidat solid la titlul de albumul Death al anului. Daca tot ajungeti pe acolo ascultati si Hero de pe Sweet Vengeance.

6 răspunsuri to “Nightrage – Shed The Blood”

  1. Au viteza, dar nu sunt suficient de brutali pentru gustul meu. 😀

  2. Dap sunt mai aproape de stilul Dark Tranquility sau In Flames. Ma rog In Flames in perioada buna. …nu in perioada asta emo :)).

  3. Da, si mie imi mirosea a Gotenburg putin 😀

  4. Soundul Gotenburg este din ce in ce mai prezent din ce observ. Ceea ce e foarte bine. Este stilul meu preferat… de death.

  5. Hmm..mie mi se pare ca multi dupa ce-l adopta o iau pe urma In Flames in loc sa ramana pe stilul Dark Tranquility.

  6. Mda pai In Flames vinde foarte bine ceea ce nu prea se poate spune despre Dark Tranquility. In definitiv multi fac muzica si pentru bani orice s-ar zice. O cariera muzicala necesita timp, timp pentru repetitii, concerte, interviuri, compus etc… Timp care costa bani deci….

Lasă un răspuns

