Alestorm – Keelhauled

Despre ultimul album semnat Alestorm (Black Sails At Midnight) v-a povestit cate ceva Krossfire aici. Intre timp am pus si eu mana pe album si am ramas extrem de placut impresionat. De cateva zile scotienii au finalizat si un clip pentru piesa Keelhauled pe care il puteti vedea mai jos.

PS: Imi cer scuze pentru lipsa de activitate din ultima perioada. Am avut destul de mult de lucru, dar am reusit sa pun mana pe o serie de DVD-uri englezesti asa ca o sa aveti ce citi in viitorul apropiat.

9 răspunsuri to “Alestorm – Keelhauled”

  1. Pare mai mult o gluma muzicala si nu gust foarte mult genul… stiu ca nu e chiar aceeasi mancare de peste, dar ma trimit cu gandul la Spitalul de Urgenta din Romania. 🙂

  2. Mie imi plac pentru ca sunt amuzanti si vorba lui Kross „nu se iau foarte in serios”. Evident ca nu sunt cine stie ce genii muzicale dar merg pentru destinderea atmosferei. Pachetul complet este chiar beton, coperta si bookletul fac toti banii ;).

  3. In cazul asta da, numai ca eu am chef sa ascult ceva care sa ma sfasie, tot fals, evident. 🙂

  4. Sunt amuzanti, dar parca mai bine merge un Steel Panther.

  5. Dap si Steel Panther sunt pe lista :).

  6. De departe cea mai misto piesa de pe album. A fost in Heavy Rotation o saptamana jumatate la mine 😀

    Steel Panther, Masacration , Nanowar si alte parody bands au ceva talent dar totusi, Alestorm e ”a real band”. Nu se iau in serios si se autoparodiaza uneori dar isi mentin totusi stilul intr-o nisa bine defnitia (inceputa cu ani in urma de Running Wild)

  7. Mie imi place mai mult Wolfes Of The Sea.Masacration? Astia cine mai sunt?

  8. E o trupa parodica, in stilul Nanowar :

  9. Mda, Nanowar sunt mult peste.

Lasă un răspuns

