Motorhead – un zeu la Romexpo

„Q:Who’d win in a wrestling match, Lemmy or God?
A:Trick question. Lemmy is God!!!”

Doar doua propozitii sunt suficiente pentru a rezuma experienta traita aseara la Bestfest. Dar sa o luam de la inceput. Ziua a debutat cat se poate de prost cu o ploaie torentiala. Deja ma si vedeam la concert, ud pana la piele si evident fara nici un chef. O scurta excursie la Cora si am devenit mandrul posesor al unei pelerine galbene de ploaie. „Vedeti la raionul de gradinarit, langa ghivece” m-a indrumat o vanzatoare foarte amabila dupa ce alte 3-4 au ridicat nedumerite din umeri. Aviz amatorilor.

Undeva pe la 6 jumate s-a strans gasca si ne-am indreptat catre locul faptei. Am ajuns in timpul recitalului Polarkreis 18. Plictisitor rau de tot asa ca am cautat refugiu la terasa. Terasa la care se vindea bere la halba si suc la pahar. Timpul trecea al dracu de greu iar Polarii aia nu dadeau nici un semn ca ar termina prea curand prestatia. V-am mai zis ca erau plictisitori rau de tot???

„We’re Motorhead and we play rock’n roll” – Amin. La 8 jumate trecute fix au inceput acordurile de la Iron Fist. Timp de o ora „bosorogii” au interpretat hit dupa hit: Stay Clean, Metropolis, Another Perfect Day si multe altele. Interactiunea cu publicul a fost minimala, trupetii incercand sa inghesuie cat mai multa muzica. Oricum o astfel de legenda nu are nevoie de prea multe artificii la acest capitol fiind preferat un solo de tobe magistral interpretat de Mikky Dee. Finalul a fost incendiar: Killed By Death, Ace Of Spades si Overkill – plus promisiunea unei reveniri. Cel mai tare show la care am asistat in ultima vreme.

Dupa doar o ora, mult prea putin pentru o astfel de trupa, zeii rock n’roll au predat stafeta lui Moby. Am ramas si la Moby macar sa imi fac o idee. M-am chinuit juma de ora sa imi dau seama daca blonda de la bass canta au ba si o alta explicandu-le amicilor mei ca nu recunosc nici o melodie („Hai bah ca asta-i din nouaspatru”). Abia spre finalul concertului am recunoscut si eu Lift Me Up. Una peste alta nimic deosebit, ca showman nu m-a impresionat, mi-a placut mai mult vocea negresei. Ajuns acasa am scos de la naftalina un best of Motorhead. Lemmy Is GOD.

12 răspunsuri to “Motorhead – un zeu la Romexpo”

  1. Respect pentru Motorhead, imi pare rau ca n-am ajuns, dar in ultima vreme am alte prioritati – mi-ar fi placut sa aud un Ace of Spades live. Moby nu face cine stie ce showuri, intradevar, e boring rau live – negresa aia cu voce ca de barbat face multi bani intradevar si blonda cred ca mai si canta (si eu am remarcat-o) 🙂

  2. Ace of Spades si mai ales Killed By Death au fost dementa curata. Moby a mai avut si o invitata speciala, o tipa Katy nu stiu cum din Brooklin. Ma rog pe mine nu m-a impresionat, dar se pare ca altii au gustat showul.

  3. A fost genial concertul, pur si simplu genial. Ayo si distrusii aia in alb, gay-power toata ziua, ne-au omorat cu zile pentru ca nu mai terminau. Motorhead a fost Motorhead. Sunetul mi s-a parut bun, desi la inceput vocea lui Lemmy se auzea prea slab, atmosfera a fost dementiala, iar la Killed by Death si Ace of Spades a fost nebunie. Pacat ca nu au mai bagat piese mai vechi, as fi vrut asa ceva. La Moby am plecat, nu ma interesa.

  4. O trupa ca Motorhead putea canta cateva ore bune. Asta e, astaptam urmatoarea ocazie. Sper sa se tina de cuvant si sa revina – de data asta headlineri.

  5. Cinei Lemings asta pana la urma?

  6. Killed by… noise & decibells. Come on! Cum tu n-ai inteles nimic din Moby asa n-am inteles io din bosorogii aia. Nu pot sa cred ca nu ai recunoscut piesele New York-ezului… Moby a facut partial sau integral coloane sonore pentru Matrix, Misson Imposible, seria James Bond din perioada lui Pierce Brosnan si multe alte filme. Moby compune si pentru multi alti artisti.

  7. Nu neg faptul ca Moby este un nume in zona lui muzicala dar pe mine m-a cam lasat rece. Oricum nu e Madonna sa zici ca auzi peste tot muzica lui poate tocmai de aia nu ii stiu piesele. Fiecare cu gusturile lui iar daca tie ti-a placut prestatia lui Moby este foarte bine :).

  8. Eu inca nu mi-am revenit. A fost o experienta pe care o voi tine minte multa vreme. Nu sunt multe zile in care sa nu dea sfantu’ shuffle de o piesa de-a lor, desi playlist-urile mele sunt kilometrice. Am o cutie plina cu DVD-uri cu concerte de-ale lor. N-as fi putut sa-i ratez, chiar daca 110 lei pentru mine = o suma dureros de mare. Dar imi plac suficient de mult incat sa merite toti banii si asteptarea timp de aproape 4 ore si 4 trupe neinteresante ca sa fiu sigura ca atunci cand vor urca pe scena eu voi fi chiar acolo la gard, putin in dreapta fata de centru (unde sta de obicei Lemmy 😀 ). Aproape ca am ramas blocata cand au intrat in sfarsit pe scena. Aveam mainile inclestate pe gard. M-am deblocat pe parcurs… intai gura, ca nu se putea sa nu urlu si eu pe Iron Fist si Stay Clean, apoi si in rest si pana la sfarsit eram cu mainile pe sus. Dupa In the Name of Tragedy am fost si eu norocoasa si am pus ghearele pe o pana de la Phil (pe care mi-o pazeste acum un ursuloi de plus 😆 ). Sper sa mai vina, ca mi-au lipsit mai multe piese.

  9. Oho respect daca ai fost asa de in fata – eu am stat destul de departe. Eu am urlat pe Killed By Death – piesa mea favorita de la ei. Daca bagau si Born to raise hell si one more fucking time ar fi fost concertul perfect.
    Si eu sper sa mai vina si avand in vedere ca in ultima vreme au fost tot mai multe concerte sunt destul de convins ca o sa ii revedem cat de curand.

  10. Eheee… One More Fucking Time imi place de mor, dar sincer nici n-am indraznit sa ma gandesc (si acum am bagat-o in playlist si am dat play cu manuta mea ca prea a trecut mult de cand n-am mai ascultat-o). Mai degraba Just ‘Cos You Got The Power si You Better Run care oricum erau in setlist-ul obisnuit de anul asta. Poate Doctor Rock cu care incepeau pana in septembrie anul trecut (desi mi-ar fi parut rau sa nu mai fie Iron Fist). Si ar mai fi fost multe la care au renuntat in ultima vreme: No Class (de vreo 2 ani 😦 ), We Are Motorhead, Shoot You in the Back, The Chase Is Better Than the Catch, Life’s a Bitch, Dancing On Your Grave, I’m So Bad (Baby I Don’t Care)… nesatula ce sunt 😆

  11. Aha … pai sa speram ca data viitoare :)). Pana una alta eu ma pregatesc de Manowar.

Lasă un răspuns

