Dream Theater – A Rite Of Passage

A Rite Of Passage este piesa aleasa pentru promovarea ultimului album Dream Theater, album despre care v-am povestit mai multe aici.  Piesa este destul de interesanta chiar daca, din punctul meu de vedere, discul respectiv contine si secvente mai reusite. A Rite OF Passage a fost aleasa probabil si datorita tematicii abordate (masoneria) subiect mai usor de transpus in videoclip. Ar mai trebui mentionat ca melodia originala este mult mai lunga.

7 răspunsuri to “Dream Theater – A Rite Of Passage”

  1. Tehnici ca intotdeauna insa parca nu mai au scanteie. Batranete ?

  2. Mie nu mi-au placut niciodata Dream Theater, legat de piesa asta, nu-mi place deloc vocea, totusi, mai spre sfarsit au o bucata instumentala mai in forta.

  3. Nu a mai ramas decat tehnica din ei. De ani buni fac doar demonstratii de tehnica. In formula aceasta nu vor mai face muzica niciodata. Am vazut pe net concertul lor de la Download. A fost cel mai plictisitor lucru oe care l-am facut anul acesta.

  4. Sincer piesa asta e cam a 3-a din 6 in topul meu personal (referitor la acest album).
    Kross si Dave – ascultati Wither este mult mai inspirata, sau The End Of Times.
    Drace – probabil ca nu e pe stilul tau, dar pe latura mai agresiva ultimul DevilDiver. Apropo cum mai e viata prin Madrid? Concerte ceva?

  5. razvanbraileanu Says:

    Dave, recitalul DT de la Download e moartea pasiunii, intr-adevar, dar asta fiindca DT se potrivesc la festivalul asta ca pepenele-n gard. Gagicile care-si arata tzatzele nu sunt publicul lor, si asta s-a vazut si in felul in care au cantat pe scena. Daca ai fi fost la Kavarna, intr-un stadion plin de fani, ai fi simtit ce e aia concert DT. Dar da, ai dreptate, recitalul de la Download a fost trist.

  6. Apropo de concerte, a fost cineva la cel din Bucuresti? Prin 2003 parca…?

  7. @Garm: Prin Madrid e calm si cald, concerte interesante care sa se si potriveasca cu programul meu nu… spre sfarsitul lui august as vrea sa merg la The Real McKenzies, dar chiar si programul lor in Spania e cu semnul intrebarii.

Lasă un răspuns

