Protest Axa Valaha

Am primit urmatorul comunicat de la Axa Valaha:

„Maine, miercuri 19 august 2009, ora 17.00 – PROTEST IN FATA SEDIULUI PNL (B-dul Aviatorilor 86) – În urmă cu câteva săptămâni, la Oradea, s-a înregistrat un grav abuz împotriva libertăţii de exprimare. Concertul formaţiei rock olandeze God Dethroned a fost anulat de către consilierul local Dan Octavian, membru al Partidului Naţional Liberal.

Asociaţia Umanistă Română şi Active Watch – Agenţia de Monitorizare a Presei au reacţionat faţă de încălcarea libertăţii de exprimare trimiţând o scrisoare deschisă preşedintelui PNL, dl. Crin Antonescu. Până acum nu am primit nici un răspuns astfel că organizăm această acţiune pentru a încerca sa atragem atenţia încă o dată asupra abuzului comis la Oradea şi pentru a obţine un răspuns din partea conducerii PNL.”

16 răspunsuri to “Protest Axa Valaha”

  1. Pun pariu ca niste falsi pudibonzi aflati deja in campanie electorala s-au gandit sa arata ei cat de bine se pricep la ale comunitatii si au zis sa le arate ei satanistilor alora, firar ei ai dracu’ !

  2. Cam asa ceva, scandalul a fost destul de maricel acum vre-o luna. Pe Metalfan gasesti un interviu cu unul dintre promoterii concertului daca vrei mai multe detalii.

  3. Din ce am inteles nu a nici-o dovada ca a fost interzis de vreun consilier local.

  4. Am citit si eu interviul, e trist ca astfel de episoade se intampla. Si inca la modul asta, cu pumnul in gura. Dar hotul mereu va striga prindeti hotii.

  5. @PoloniculMov – nu a fost interzis explicit ci s-au facut presiuni. Intr-un oras mic presiunile politice (gen iti inchid barul daca organizezi concertul ala) inseamna chiar foarte mult.

    @Night-Elf – Da este foarte trist mai ales in anul 2009.

  6. Axa Valaha au niste initiative foarte misto la nivel de produse de studio 🙂

  7. Dap, sunt curios cum a iesit aceasta initiativa pentru ca nu a mai zis nimeni nimic.

  8. „A fost un succes!” 😉

  9. Detalii Drace, cam cati au fost? I-a bagat cineva in seama? Chiar sunt extrem de curios.

  10. Those warriors have risen for metaaaaal !

  11. @Garm: vreo sapte-opt zapaciti (plus drace 🙂 )

  12. Drace nu a avut cum sa fie prezent din motive obiective … 7-8 zapaciti nu e chiar rau :).

  13. A.S. sta cam slab la activitatea de „informare”, exista fotografii pe net, zapacitii au fost primiti la sediul PNL unde a a vut loc o discutie cu oficiali din conducere.

    Duminica, 13 septembrie, va avea loc un concert, probabil cel mai extrem din care a avut loc vreodata in Romania, ghici unde? La Oradea! Pe afis trupe grindcore din afara , dar si din Romania, care ma fac sa regret f mult ca eu nu am cum sa ajung… cred ca Danut o sa faca 13-14 cand o sa-l vada! :))))

  14. Drace te bat :)) cat esti de mare. Da-mi si mie un link… In rest daca cazul GD ramane unul izolat eu zic ca e ok. A fost a trecut viata merge inainte. Doar sa nu se mai repete…

  15. Pana cand nu apar scuze publice, PNL-ul si Adm. Oradei vor ramane tinta ironiilor mele (pusca nu am). 😀

  16. Mda cred ca o sa ai ceva de asteptat pana la scuzele alea…. Cred ca mai degraba te plictisesti de ironii.

Lasă un răspuns

