Sentenced – No One There

Pe la jumatatea anilor 90 Sentenced era una dintre cele mai influente trupe din zona Gothic Metal. Din pacate norocul nu a fost intotdeauna de partea lor iar succesul a fost rezervat altora (HIM este doar un exemplu). Din pacate cariera lor s-a sfarsit in 2005 vocalistul Ville Laihiala fiind singurul fost membru care mai activeaza la nivel inalt in trupa Poisonblack.

Una dintre cele mai reprezentative piese Sentenced este si aceasta No One There ce incheie albumul The Cold White Light (2002). Clipul destul de impresionant in felul lui si imi aduce aminte de finalul filmului The Notebook. Povestea prezinta cateva momente din viata unor batranei secvente alternate cu imagini alb negru ale trupei (mai degraba un fel de umbre). No One There a fost alaturi de Cross My Heart And Hope To Die unul dintre hiturile albumului The Cold White Light poate cel mai reprezentativ album al unei trupe ce si-a incheiat cariera mult prea repede.

6 răspunsuri to “Sentenced – No One There”

  1. Killing Me , Killing You era mai tare prin clip. Mosuletul cu Newfoundland era genial.

  2. Personal prefer Nephente, dar am vrut sa aleg ceva mai comercial. Si Killing me, killing you e fain, de altfel toate clipurile lor sunt reusite.

  3. killing me, killing you a fost primul clip pe care l-am vazut si eu de la ei. ca albume, prefer „amok” si „funeral album”, cel din urma mi s-a parut foarte misto ca album de adio. oricum, mi-a placut la nebunie ultimul lor concert (dvd-ul Buried Alive) unde au cantat si cu Taneli Jarva (inclusiv Nepenthe).

  4. Mie mi-a placut mai mult The Cold White Light decat Funeral Album, dar oricum cam toate albumele lor au fost marfa. Primul clip pe care l-am vazut de la ei a fost Nephente, pe care l-am vazut daca nu ma insel la Intalnirea de la miezul noptii. Eh ce vremuri 🙂

    Apropo, am tot intrat pe la tine dar vad ca nu ai mai scris nimic :).

  5. odata cu moartea lui Miika Tenkula ingropata o sa ramana trupa asta… Chiar daca imi place Ville ca vocal, muzica Poisonblack nu se lipeste deloc de mine 🙂

    n-am avut timp de blog la inceputul verii si apoi l-am abandonat cu planul de a reveni cu unul nou, alt format, articole mai multe (si am unele adunate care stau cuminti la mine in calc:D ), insa m-am tot luat cu altele si cam asta e, a ramas abandonat. Anyway, I shall return! :))

  6. Poisonblack – primul album a fost belea. Din punctul meu de vedere era exact ceea ce ar fi trebuit sa fie HIM. Urmatoarele doua insa si-au cam pierdut farmecul.

    Asteptam sa te intorci ;).

Lasă un răspuns

