Megadeth & Cristina Scabbia – A Tout Le Monde

Imi cer scuze pentru tacerea prelungita, dar in ultima vreme nu prea am avut timp sa ma ocup de blog. Cu speranta ca pe viitor voi scrie ceva mai des, va propun pentru aceasta saptamana o piesa clasica semnata Megadeth.

„A Tout Le Monde” a fost inregistrata initial in 1994 pentru albumul Youthanasia. In 2007 Dave a decis sa reinregistreze piesa intr-o varianta noua cu ajutorul Cristinei Scabbia, dar lucrurile au fost mai complicate decat ne-am fi asteptat:

„The President of the record label told me that I need to change the title of A Tout Le Monde, a song that’s been out for 13 years. I said NO! Whose dumb ideea was that? They said it was the president’s and he really believed it. He wanted me to change it because he said there are people in the South that aren’t gonna to be able to pronounce the title. So I said: „Well, luckily for them [shouts] they’re gonna have the song to listen to!” And I said, „Why don’t we just film Cristina Scabbia’s mouth saying „a tout le monde” with a little lipgloss and that sexy aura she has, and I guarantee that every fucking redneck south of the Canadian border will be able to speak French” „

Dave Mustaine pentru Metal Hammer UK

 

 

12 răspunsuri to “Megadeth & Cristina Scabbia – A Tout Le Monde”

  1. Şi sună ceva mai heavy decât originalul. Când vrea, Dave Mustaine este total… 🙂

  2. WOW ! Nu cunosteam varianta asta. Ador melodia originala dar nici asta nu e rea, chiar daca ceva mai comerciala. Umbla vorba ca Dave Mustaine a scris refrenul asta inspirat de un vis in care ii aparuse Kurt Kobain cantand in franceza – nu mai stiu unde am citit asta, a fost tare de mult, dar mi s-a parut tare emotionant. Cat despre ideea de a schimba titlul cantecului pentru ca niste rednecksi n-ar fi in stare sa-l pronunte… rar mi-a fost dat sa aud ceva mai tragi-comic.

  3. @DeMaio – Mestere, Dave este intotdeauna total :).

    @Night Elf – Nu stiam faza cu Kurt dar este posibil. Daca nu esti la curent cu ultimele realizari Megadeth iti recomand cu caldura albumul de anul acesta: EndGame. Este considerat aproape in unanimitate cel mai reusit album de la Countdown incoace. Unii sustin chiar ca este cel mai bun de la Rust In Peace.

  4. :d
    Asta cam aşa este :))

  5. N-am mai ascultat Megadeth de multa vreme, asa ca te cred pe cuvant si bag un download 😉

  6. Recomand si eu Endgame, despre care se spune ca e cel mai bun album de la Risk incoace. Gurile rele spun ca Mustaine a reinregistrat A Tout Le Monde pentru ca nu mai e capabil sa faca hituri. Mie nu mi-a placut nici prima varianta A Tout Le Monde, dar m-am uitat la clipul asta si am ramas profund impresionat de crucile de pe camasa lui Mustaine. Saracul.

  7. haunting when you’re in a certain mood…

  8. @Dave – Noi nu ne luam intotdeauna dupa gurile rele. Piesa asta imi place in ambele variante, si chiar daca Dave a fost destul de neinspirat timp de 12 ani (95-2007) Endgame-ul e chiar beton. De fapt in topul meu personal este albumul anului. Apropo de Endgame, ai reusit sa-l asculti?

    @brontozaurel – good point.

  9. @Garm: Da, l-am ascultat o data. Mi s-a parut mai slab ca Rust in Peace, Countdown to Extinction si Youthanasia. Chiar mai slab si decat Cryptic Writings, dar poate la faza asta poate m-am luat prea mult dupa gurile rele. Evident, e mai slab ca Death Magnetic.

  10. Aha, mie imi place mai mult decat Death Magnetic. Cred ca ar trebui sa scot de la naftalina discografia Megadeth… nu am mai ascultat de mult albumele clasice.

  11. Suna aiurea in franceza, plus ca nici nu pot sa pronunt, dar are buze misto… ma uit in continuare! 😀 :))))))

  12. Drace persevereaza si o sa inveti pronuntia :)).

Lasă un răspuns

