Amorphis – Skyforger Tour la Arenele Romane

Sincer vorbind nu am fost deloc incantat de perspectiva unui nou concert la cortul din Arenele Romane. Concertul In Flames din primavara s-a dovedit in final a fi o dezamagire. Acel concert a fost afectat de o multime de probleme: fum, aglomeratie si sunet slab. Din fericire organizarea celor de la Artmania a fost la inaltime din toate punctele de vedere.

Pe la 20:15 au urcat pe scena cei de la Amoral. Din pacate, sau din fericire, vocea s-a auzit foarte incet la primele doua piese. In ciuda faptului ca vocalistul trupei este un fost castigator al concursului Idol prestatia sa a cam lasat de dorit. El a fost clar depasit de evenimente cand a fost nevoit sa interpreteze piese de pe primele albume ale trupei, death metalul fiind mult prea mult pentru el. S-a descurcat mai bine cu piesele de pe ultimul album (singurul inregistrat cu el) dar chiar si asa vocea a fost punctul slab al trupei. Totusi ne-a oferit un moment amuzant inainte de ultima piesa: „The last song is about the most important two things in my life: Sex and Satan”. Ce dragut…

Au umat Before The Dawn un grup bunicel, dar nu extraordinar.I-am ascultat mai mult printre picatele, am mai socializat, am iesit un pic la aer. O parte a publicului a fost foarte entuziasmata asa ca probabil ar trebui sa mai investighez problema. Din ce am auzit, astia nu au treaba cu Satana.

Dupa o pauza de aproximativ jumatate de ora a venit in sfarsit si randul celor de la Amorphis. Finlandezii s-au axat dupa cum era de asteptat pe ultimele trei albume, si mai ales pe Skyforger. Dar nu au lipsit nici piese ca: Against windows, Cast Away,  My Kantele, Alone sau Black Winter Day. Prestatia trupei a fost la inaltime chiar daca interactiunea cu publicul a fost un pic limitata. Daca la primele doua trupe au fost unele probleme cu sunetul, la Amorphis totul a fost la inaltime. La inaltime a fost si publicul care a cantat alaturi de trupa si a avut un comportament civilizat pe durata intregului eveniment.

Daca Amorphis au terminat concertul pe la miezul noptii, pentru mine seara s-a terminat ceva mai tarziu. Singurul taxi liber din zona Parcului Carol era condus de un individ ce parea iesit dintr-un film de groaza. Plete de rocker, trening de rapper, atitudine de manelist, toate mixate cu o inteligenta de individ lobotomizat. Sincer aveam senzatia ca dintr-un moment in altul o sa scoata securea la mine si o sa ma trimita direct la stirile de la ora 5. Din fericire pentru mine, pentru voi, si pentru blogosfera metalica am scapat.

12 răspunsuri to “Amorphis – Skyforger Tour la Arenele Romane”

  1. Ne bucuram ca inca mai esti printre noi, cu toata calatoria ta cu the taxi driver from hell. Off-topic, dar apropo de taximetristi, hai sa-ti zic si tie ce tocmai i-am zis unui prieten: anul trecut am luat un taxi tot din zona parcului Carol. Soferita era o tanti de o anumita etnie. Semana leit cu Catanga, pe cuvant. Intamplarea a facut ca purtam un tricou cu Dark Side of The Moon. „Vai dar ce muzica ascultati, domnule!” si scoate fata un cd cu Pink Floyd si cand pune un Shine On am zis ca nu e adevarat !

  2. lost_in_time Says:

    Artmania s-a descurcat bine si mai bifat inca un concert reusit, a aratat ca se poate face ceva ok si in cortul ala.

    si eu care credeam ca am singura cu aventuri cu taxi, un nene tiganos care ma tot intreba si ascultati muzica d-asta?

  3. @Night Elf – fain asa, eu nimeresc de obicei numai manelisti :)).

    @lost_in_time – Se pare ca se poate organiza ceva fain si la cortul ala, sper ca cei de la Promusic au luat ceva notite….

  4. Ce sa zic, am ratat Amorphis dar aparent am bilet rezervat la Yann Tiersen pe principiul colegului de apartament ”Participare obligatorie”. Nu-i tocma metal dar o iesi ceva.

  5. Pai daca tot ajungi pe acolo, sper sa faci o cronicutza ceva. Distractie placuta. Eu sper sa mai ajung la WASP si poate la Paul Di Anno. Vedem.

  6. Sincer, merg acolo si sa iau o mica pauza de la castile in care mi-a duduit metalul in ultima vreme insa am auzit ca Yann s-a apucat de dat pe electrica in ultima vreme si parca n-am chef sa ma trezesc socat.

  7. Aha, eu am luat pauza de la casti punct. Mai bine ascult ceva metal seara…

  8. lost_in_time Says:

    nu stiu ce notite au luat promusic-ul dar pe principiul in flames nashpa, amorphis decent .. la wasp am asteptari mari 😀

    (si acum ma bag aiurea in discutie)

    tiersen e fain sau cel putin o parte din el .. de care sper sa am parte maine 🙂

  9. Pai distractie placuta la Tiersen. Sincer sa fiu eu nu auzisem de el pana acum 2-3 zile.

  10. lost_in_time Says:

    daca imi permiti un link cu impresiile mele de la concert 🙂

    http://l0stintime.wordpress.com/2009/11/05/impresiile-unui-roacker-la-tiersen/

  11. Vad ca toata lumea a fost dezamagita de Tiersen. Pacat…

  12. Amorphis…nu am cuvinte ptr.aceasta trupa: e deosebita si face o muzica superba.

Lasă un răspuns

