Download – Gama Bomb – Tales From The Grave In Space

Albumul „Tales From The Grave In Space” semnat Gama Bomb poate fi dowloadat gratuit de pe siteul Earache Records.

http://www.earache.com/gamabomb/

 

11 răspunsuri to “Download – Gama Bomb – Tales From The Grave In Space”

  1. să văd despre ce este vorba. merci pentru pont. 🙂

  2. Nu ma asteptam la thrash sincer ci la ceva gen parodie power metal :))

  3. @brushvox – auditie placuta
    @krossfire – Haha Gamma Ray 😀 ?

  4. Suna bine, luna asta au concert si in Madrid, dar nu pot sa merg… mai mult decat atat, nu o sa pot ajunge nici macar la Avulsed, si nu i-am vazut decat o singura data, si au trecut cativa ani de atunci, dar o sa fiu plecat din oras… si vorbesc ca un bucurestean…

  5. Daca ii ratezi pe Avulsed inseamna ca e ceva important, din cate stiu sunt printre preferatii tai.

  6. O excursie in nordul „celtic” al Spaniei, Asturiex! 🙂

  7. Asturias? Am dat un search pe wikipedia, pare interesant.

  8. E considerata cea mai verde si frumoasa regiune a Spaniei… si pastreaza inca un folclor autentic si o multime de legende interesante, o sa-mi placa sigur. Eu o sa merg in Gijon, dar mai fac escale pe drum.

  9. Fain, mai ales daca s-au conservat cat de cat cladirile vechi. Apropo de legende imi aduc aminte si acum cat de incantat am fost cand am ajuns la Drachenfells.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Drachenfels_(Siebengebirge)

  10. O legenda foarte frumoasa, si care circula sub diferite forme, uneori doar partial, in zone indepartate ale Europei: este genul de lucruri pe care il caut si eu, si de multe ori raman uimit cand descopar puncte comune in traditiile unor populatii care nu par sa aiba vreo legatura. Sper mult…

  11. O legenda superba, am incercat sa o citesc … dar din pacate lipsa timpului m-a facut sa renunt la un moment dat.

Lasă un răspuns

