La un suc in IDM

Cum este posibil sa nu iti ia nimeni comanda in timp ce toate cele 5 picolite stau la barfa? Cum este posibil ca atunci cand soliciti la bar sa iti ia cineva comanda sa primesti un raspuns gen „nu se poate, s-au schimbat fetele”?

Jenant.

19 răspunsuri to “La un suc in IDM”

  1. Răspuns: este foarte posibil, mai ales când vine vorba de IDM. Cred că mai rău stau lucrurile doar în Piranha, acolo aştepţi două ore să dai comanda şi încă una să şi apară. Dacă apare!

  2. Mda, parca s-au mai schimbat lucrurile in Piranha. Oricum pacat de servirea proasta din ambele localuri, ca atmosfera sunt faine amandoua.

  3. Vezi, mai bine mergi in carciuma – gen H&H – unde sincer si curat, se ia de la bar 😀

  4. Pai si aici tot de la bar am luat, dar m-a deranjat atitudinea. Daca ar fi fost o singura picolita as fi inteles, dar am asteptat cam 10-15 minute si nu a venit nimeni. Si toate stateau la barfa… Ma rog.

    Nu frecventez respectivul local, dar ca locatie era o varianta convenabila :).

  5. Pai de asta am zis ca se ia de la bar, adica generic asa, nu ca mori de nervi pe alea incompetente si te duci si-ti iei de la bar ca mori acolo :))

  6. Mda, luatul de la bar este in final o varianta optima… Apropo H&H? Asta ce fel de bar e, pe unde e? Suna oarecum cunoscut…

    Eu am cam ramas la barurile pe care le frecventam in studentie, dar uite ca as mai incerca ceva nou…

  7. Probabil criza nu a ajuns inca prin barurile bucurestene, barmanii de pe unde merg eu sunt marcati rau de tot, cum observa ca ti s-a golit berea iti si desfac alta repede, fara sa o fi cerut, mai ales ca tocmai vroiai sa pleci… sau poate pentru ca servea chiar proprietarul localului.

  8. Criza a cam ajuns in general, in unele nu prea a ajuns bunul simt. Cand am ajuns in bar (pe la 5 dupa amiaza) erau doar doua mese ocupate.

    Apropo chiar vroiam sa iti dau mesaj. Ti-am vazut logoul pe afisul de la Transilvanian Death Fest. :).

  9. Haha, am devenit faimos… 11/21/2009 8:00 PM at Transylvanian Death Fest II, Cluj-Napoca, in Club Roland Garros (str. Horea nr 2.) Psycho Symphony, Necrovile, Loudrage, Cryptal, Horrify. Natural, stiam de asta, nu pot sa spun ca nu sunt mandru. 🙂

  10. tu si sucu ?? =)) baba si mitraliera… patzisi ceva?

  11. Psycho Symphony – uimitor cat de mult au rezistat. Asteptam si un mic review in eventualitatea in care ajungi la concert :). Apropo Necorgore sunt tot cei de la Hatework (parca ei se ocupau de concerte din astea). Si apropo de Hatework sunt si ei implicati in eventualul concert Marduk de care se aude prin targ?

  12. Pe Hatework nu ii cunosc si in general stiu putine lucruri despre scena din Romania.

  13. Nush de ce aveam impresia ca sunt prieteni cu tine.

    Ma rog in caz ca intereseaza pe cineva, la nivel de zvon se aude de 2 concete Marduk in RO pe 13/14 ianuarie. Bucuresti si Cluj.

  14. @Zeus – ai sa fii surprins dar in ultima vreme am cam rarit-o cu alcoalele. Si intamplarea din Londra nu se pune :D.

  15. …nu, prieteni am doar la Bestial, Axa Valaha si Necrogore, nu ca as avea ceva impotriva celorlalti organizatori, dar nu ii cunosc… ajung foarte rar in Romania.

  16. Garm: de HH probabil ai auzit pe metalhead; e locu ala unde baga hellu muzica joia. E in piata Buzesti. Vezi pe forum detalii, ca mi-e lene 😛

  17. Aha, o sa caut. Mersi pentru tip.

  18. idm sau ibm? ;))

  19. IDM :)). IBM cu alte ocazii.

Lasă un răspuns

