Comandante, ai f***t tara

Filmuletul de mai jos este un pamflet si trebuie tratat ca atare.

Via Happyfish

17 răspunsuri to “Comandante, ai f***t tara”

  1. Cam da. Base e una din marile dezamagiri – l-am votat cu cea mai mare incredere acum 5 ani. Tocmai ca parea politicianul intransigent si pus pe treaba cu mainile suflecate. Dar pana la urma e doar un politician. Comandantul de vas e o amintire.

  2. Si pentru mine Basescu este o dezamagire crunta. Parea intransigent si pus pe treaba, dar a cam fost intransigent doar cu unii. In plus m-am convins ca o abordare gen „Basescu vine la primarie” este cam prea putin pentru un sef de stat. Aici este nevoie si de abilitati de comunicare, diplomatie, tact…

  3. Acum trebuie sa mergem toti la vot sa punem stampila pe cineva, pe altcineva decat domnia sa, pentru a-i oferi sansa de a merge pe mare un an, asa cum a spus ca va face daca nu va mai iesi presedinte.

  4. Herod, eventual pe Geoana, nu? Cum poti sa spui „pe altcineva”, pur si simplu? Hai sa votam cu Vadim!

  5. @Herod – Un an de relaxare nu i-ar strica, unde vrea dansul: pe mare, la mare, la munte… dar nu la Cotroceni.

    @Anonim – Nici Vadim nu e o solutie. Oricum e mai mult gura de el.

  6. Ma cam enerveaza vocea lu’ pasarica aia, dar as fute-o. 😀

  7. Garm, nu ai sesizat ironia. Era ceva de genul „Hai sa votam cu Vadim!”. Read the quotes.

  8. @phidas – hai ca si vocea e simpatica, nu e extraordinara… dar s-a vazut si mai rau

    @Anonim – in general ironiile se fac cu: „Hai sa votam JiJi.” Vadim era la moda acum mult timp. Ar fi fain daca ne-ai spune si numele (sau un pseudonim) altul decat Anonim :).

  9. Clipul e tras de par, vocea slaba si versurile infantile… nu am votat cu Basescu, stiam ca nu o sa faca nimic bun, nu am votat cu nimeni si no o sa votez nici acum, din acelasi motiv: nu exista un candidat care sa ma fi convins cumva ca poate fi un bun presedinte, iar eu nu aleg pe cineva doar ca sa nu iasa celalat.

  10. Eu am votat cu Basescu dar nu o sa mai votez cu el. Bun punctul de vedere cu „eu nu aleg pe cineva doar ca sa nu iasa celalalt” dar pe mine m-a convins un anume candidat. Oricum din punctul meu de vedere nici neimplicarea nu este o solutie…

  11. Nu e vorba de neimplicare, vreau doar sa fiu corect in politica, nu politically correct (sic), asta inseamna ca daca ofer un vot mincinos nu pot avea pretentia ca alesul sa fie sincer… ma pot insela, dar nu pot vota gresit in cunostinta de cauza. De exemplu anul acesta chiar am vrut sa merg la vot si sa scriu despre alegerea mea, in speranta ca cineva dintre cititori ar veni cu argumente contra, pentru ca nu eram total convins de gestul meu: nu a mai fost cazul, s-a discreditat singur prin lipsa de reactie la faptul ca unul din consilierii sai a interzis un concert death metal, ce incredere sa mai ai intr-un astfel de om, asa ca nu mai votez nici anul asta!

  12. Concertul death-metal este una dintre problemele care ne-au afectat pe noi, problema destul de mica totusi in „ecuatia generala”. Totusi omul respectiv mi se pare potrivit sa conduca tara. Este educat, cu bun simt, inteligent si cel putin aparent curat. Cat despre concertul rock, oricum Antonescu si liberalii sunt mult mai open mind decat altii iar consilierul respectiv in nici un caz nu este reprezentativ pentru intreg partidul.

  13. Aceeasi parere am avut-o si eu despre Antonescu, a picat de la primul test, pacat. 😦 Cat despre PNL-isti, in afara de Antonescu si Tariceanu, restul sunt la fel de PCR-isti ca PSD-istii si PDL-istii. 😀

  14. Nu vreau sa fac propaganda politica pe blog, dar eu zic ca orice om are dreptul la o greseala :). Despre PSD-isti nu are nici un rost sa mai imi dau cu parerea, in ciuda unor oameni posibil valorosi printre ei, primele 2-3 esaloane sunt la pamant.

    PDL-ul… a beneficiat de charisma lui Basescu, si a atras destui oameni de calitate. Din pacate varfurile partidului sunt sub orice critica, iar oamenii de valoare nu prea au nici o sansa sa iasa la suprafata acolo. Nu au efectiv loc de restul….

  15. Orice om da, daca ar fi fost o greseala, nu-mi place ca un posibil presedinte sa fie mai slab cotat decat un consilier habotnic chiar in partidul sau, pai cum o sa se opuna el, sa zicem, unor pretentii dezavantajoase Romaniei venite din partea europenilor, americanilor sau a jidanilor, daca se teme chiar si de amaratul ala de la Oradea, se teme pentru imagine si alte frici…

  16. Dar vocea este oribila, te ucide psihic…pamflet sau nu.

  17. Acuma nu e chiar Sarah Brightman dar deh….

Lasă un răspuns

