Mr Pan[k]sament – One Bullet [Resolution]

Pansament (ulterior Nations Slum) a fost una dintre trupele de baza din valul post 89 al rockului romanesc. Au concertat destul de des, au aparut de mai multe ori la TVR (Intalnirea de la miezul noptii), ba au si reusit la un moment dat sa iasa afara. Din pacate lucrurile nu au mers cum ar fi trebuit si trupa s-a desfiintat undeva pe la jumatatea anilor 90. 

In 2009  Attila Blaga (fostul solist al trupei) este pus pe fapte mari, iar rezultatul il puteti urmari mai jos:

12 răspunsuri to “Mr Pan[k]sament – One Bullet [Resolution]”

  1. cu trei proiecte în derulare, sper să se lege ceva. din păcate nici scena n-a progresat în ultimii 10 ani, parcă nici publicul nu mai e cel din anii ’90.
    danke. 🙂

  2. Nu suna rau. Clipul insa e cam haotic si fara idee (sau cel putin n-am prins-o eu). Hmmm, din inceputul anilor 90 imi amintesc de Altar, Neurotica, Conexiuni… de pansament marturisesc ca nu stiam. Si „Intalnirea de la miezul noptii”… o tempora !

  3. @brushvox – Sper sa ne tii la curent cu activitatea ta, poate dam si noi o mana de ajutor in limita posibilitatilor.

    @Night Elf – perioada lor de glorie a fost imediat dupa revolutie, dar erau axati mai mult pe sonoritati punk. Trupele enumerate de tine erau in zona metal, si poate de asta nu iti aduci aminte de Pansament. Despre IMN… pacat ca in ziua de astazi nu mai exista ceva similar. Daca inchid ochii paraca imi aduc aminte: „Aici Petre Magdin…Intalnirea de la miezul noptii”.

  4. Intradevar, pe atunci nu prea le aveam cu punk-ul. Si da… Petre Magdin era un personaj. Nu prea mai exista ceva similar pt ca publicul s-a directionat catre Myspace, Youtube, etc – gramezi de informatie la discretie pt care acum 17-18 ani am fi facut moarte de om. Dar era frumos si asa, o ora doua pe saptamana inghesuite acolo, pe la cantatul cocosilor :))

  5. Hai la multi ani! Inchide ochii! Poate-ti aduce mos Nicolae un IMN prezentat de Garm 24, intrerupte de un alt garm wannabe, si anume Lenti Chiriac! ;)) hai bafta si ai grija nu exagera cu Weissbier! Gute Nacht!

  6. Baietii de la Pansament ar fi trebuit sa sune asa poate prin ’91, ca sa sune bine; din ce imi aduc aminte pe la concertele din Ecran Club ei erau doar cei care reuseau sa faca sa fluiere statiile si microfoanele, dar desigur, nu putem trai tot timpul in trecut. Cum ar spune un roacker adevarat in opinia mea, si aici il parafrazez pe Bobby Torok (R.I.P.), suna de parca ar fi canta pe capace de WC.

  7. @Night Elf – MySpace si Youtube iti ofera o multime de melodii/clipuri dar nu iti selecteaza informatia. Poti cei drept asculta absolut orice … dar cum selectezi chestiile bune de cele proaste?

    @Manitoba – multumesc pentru urari, nu am exagerat cu Weissbier, de fapt nu am baut nici una.

    @redQuark – Sincer eram cam prea mic ca sa ii vad live pe vremea aia. Aveam doar 11 anisori :).

  8. Dintre trupele de pana in ’95 cel mai mult mi-au placut Cronos (i-am vazut in doua concerte, unul chiar la Polivalenta), nu prea se mai vorbeste nimic de ei, eu inca ii mai ascult… 🙂

  9. Eram destul de mic pe atunci, dar stiu ca imi placeau foarte mult Sin si Altar. Cronos erau aia cu „Si voi ucide timpul” ?

  10. Da, ei erau… despre Altar auzeam numai lucruri bune, iar cand i-am vazut in concert am fost putin dezamagit, au cantat numai piese gen Skid Row, dar i-am vazut si cantand ceva mai death cu alta ocazie, oricum, dubios! :)))

  11. Din ce imi aduc eu aminte Altar au inceput ca thrash/death, au continuat ca hardcore si au sfarsit ca formatie christian – metal.

    Offtopic – Skid Row au fost cool, eu unul inca ascult primele lor albume.

  12. yeah baby, can’t be king of the world, if you’re slave to the grind

Lasă un răspuns

