Doro – Breaking the Law (featuring Udo)

Din pacate in ultima vreme nu prea am avut timp de blog, iar  in putinul timp liber pe care l-am avut la dispozitie mi-a cam lipsit inspiratia. Daca de inspiratie nu prea am avut parte, am avut parte de muzica buna, iar in playlistul meu a revenit Doro Pesch.

Doro este o figura emblematica a scenei germane de heavy metal, fiind supranumita Queen Of Metal. In 2004 cu ajutorul unei orchestre simfonice artista a reinregistrat o serie de hituri mai vechi, piese editate sub forma unui best of intitulat Classic Diamonds. Pe langa secventele proprii albumul contine si un excelent cover al piesei Breaking The Law (Judas Priest), cover pe care va invit sa il urmariti in continuare.

 Enjoy.

14 răspunsuri to “Doro – Breaking the Law (featuring Udo)”

  1. Stiam versiunea, mi-a placut mult. E adevarat ca am o veritabila si veche pasiune pentru Doro, chit ca a mai avut si albume ca Machine II Machine. We love Doro 🙂

  2. Eu pot sa zic doar atat: superb!

  3. Slow or heavy, piesa asta niciodata nu va fi mai buna decat in varianta originala (Ensiferum tried it too)

  4. @Cinabru – Sincer nu cunosc foarte bine discografia Doro, dar sunt vre-o 10 piese pe care le ascult oricand cu placere. Si extrem de putine trupe se pot lauda cu asta.

    @Brontozaurel – 🙂

    @krossfire – Habar nu aveam de varianta Enisferum, trebuie sa o ascult si pe aia. Sincer mie imi place mai mult varianta asta, dar eu nu am fost niciodata un fan Halford sau Judas Priest.

  5. Nici eu n-am fost fan dar piesa asta are ceva … 🙂

  6. Am ascultat si varianta Enisferum, sorry dar nu se compara nici cu varianta asta si nici cu originalul. Varianta Enisferum este mult prea fidela originalului, mie imi plac coverurile cu personalitate. Uite ca sa iti mai dau un exemplu – Fear Of The Dark – Graveworm.

  7. Fratilor, daca ati ajuns sa comparati varianta asta cu originalul, e clar ca sunteti emo. Comentati, va rog, piesa in sine. Nu comparati cu Judas Priest. Nu are NICI o legatura.

  8. @Impartial – Piesa in sine e marfa, si este normal sa o comparam si cu varianta Judas Priest. Doar este cover…

  9. Mi se pare ofensiva. E ca si cum ai face o manea pe Unforgiven. Vrei sa comparam maneaua aici? Ca doar este cover. Stiu, stiu, garm, vei spune ca nu e acelasi lucru. Stiu, stiu.

  10. Sincer nu am auzit inca o manea copiata dupa o piesa rock, dar ar fi interesant. Dar evident ca nu este acelasi lucru avand in vedere ca Doro si Udo sunt solisti heavy metal, ba chiar sunt solisti de top (Accept este un nume imens pentru heavy metalul german).

    Dar ca sa revenim la ideea preluarii unei piese rock de un interpret de manele, de ce nu? Atata timp cat o multime de formatii rock au preluat in piesele lor tematici folclorice, de ce nu ar fi posibil si procesul invers? Stiu o sa imi spui ca maneaua nu este folclor. Stiu, stiu 🙂

  11. Da, maneaua in forma pe care o auzim astazi , nu este folclor. Putem vorbi despre folclor undeva la radacinile ei. Ori n-ai inteles nimic ori n-ai inteles ce trebuia. Prin manea pe Unforgiven m-am referit la celebra expresie: „diferenta de la cer la pamant”. Cover-ul are personalitate, dar din punctul meu de vedere, oricine are putin respect pentru stilul Judas, ar vedea lucrarea de fata ca pe o mizerie. Dar ca non-fani declarati, bineinteles ca aveti dreptul de a va minuna de aceasta doina tanguita, realizata in stilul Evanescence, GreenDay precum si altor posomorati ai rockului (!?) mondial.

  12. Eu am inteles punctul tau de vedere apropo de „diferenta de la cer la pamant”, atata doar ca nu sunt de acord cu el. In rest stii vorba aia: gusturile nu se discuta.

  13. Gusturile se mai discuta. Mai ales pe blog-uri de muzica/film. Altfel, cum s-ar mai face trafic? 🙂

  14. Dap. Si asta e adevarat 😉

Lasă un răspuns

