La sfarsit de an…

Anul 2009 se apropie de sfarsit si a sosit vremea bilanturilor. Pentru Garm24 anul 2009 a fost mult mai bun decat 2008. Sunt extrem de multumit de faptul ca am reusit sa particip la foarte multe concerte, concerte pe care vi le-am prezentat si voua. Am incercat, si eu zic ca am reusit, sa va ofer cronici de la majoritatea evenimentelor importante din Bucuresti. In plus am incercat sa va recomand cat mai multe filme bune, filme mai putin mediatizate prin alte parti.

Cat despre regrete: imi pare rau ca nu am reusit sa va ofer constant videoclipul saptamanii, si in general faptul ca nu am abordat toate subiectele pe care as fi dorit sa vi le prezint. Mi-as fi dorit mai multe pagini pentru jurnalul de calatorie dar, din pacate, timpul nu a fost intotdeauna de partea mea.

La final de 2009 va multumesc ca ati fost alaturi de mine pe parcursul acestui an. Profit de ocazie sa va urez Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi si un an 2010 plin de impliniri. Indiferent daca ati fost sau nu cuminti sper ca Mosul sa va aduca tot ce va doriti.

Drept cadou de Craciun m-am gandit sa va ofer un set de 5 melodii ale unor artisti mai putin mediatizati pe la noi dar care ar merita mult mai multa atentie.

Samsas Traum – Endstation Eden: Samsas Traum este un nume destul de popular in Germania, si abordeaza un stil ce oscileaza intre black si gothic metal. Astfel daca Heiliges Herz este un album destul de agresiv, trupa are si albume mult mai melodioase iar Endstation Eden este unul dintre ele.

L’ame Immortelle – Dein Herz: Extras de pe albumul Auf Deinen Schwingen din 2006 Dein Herz este unul dintre hiturile celor de la L’ame Immortelle. Austriecii sunt extrem de populari in Germania, unde stilul goth este privit ca un veritabil mod  de viata, dar sunt prea putin mediatizati in Romania.

Airbourne – Running Wild: Anul 2010 s-ar putea sa ne aduca un concert cu AC/DC in Piata Constitutiei. Pana atunci eu vi-i prezint pe urmasii australienilor, aici alaturi de un invitat surpriza.

Vintersorg – The Enigmatic Spirit: Pe vremuri Vintersorg era un nume destul de important in zona pagan/black. Treptat muzica trupei a devenit din ce in ce mai complexa, acesta incorporand influente din zonele progresiv, avantgarde sau folk. Vintersorg ne ofera o mostra adevarata de folk metal, un stil pe care il abordeaza extrem de multe trupe, dar prea putine il abordeaza cum trebuie.

Lullacry – Don’t touch the flame: Lullacry s-a bucurat de succes inca de la albumul de debut, dar treptat steaua trupei s-a stins, Lullacry disparand in anonimat in 2005 dupa doar 4 albume. Don’t Touch The Flame este poate cea mai reprezentativa piesa a trupei si este extrasa de pe albumul cu numarul 2 Crucify My Heart.

6 răspunsuri to “La sfarsit de an…”

  1. Pai…. un Craciun fericit si sa ne auzim cu bine in 2010. Esti norocos, nu pt toti 2009 a fost mai bun ca 2008 🙂 . Sa speram ca ne asteapta vremuri mai bune! La multi ani !

  2. Sarbatori fericite si la mai multe concerte in 2010. Si pt mine 2009 a fost ceva mai bun decat 2008 chiar daca am avut si momente proaste. Asa-i viata.

  3. Well, happy new year. Eu bilantul il fac pe septembrie in general 🙂

  4. Sarbatori fericite!
    PS: Imi plac melodiile.

  5. Va multumesc la toti pentru urari :).

  6. La Multi Ani! Continua tot asa, concerte, recenzii, filme, calatorii… 🙂

Lasă un răspuns

