ELUVEITIE – Thousandfold

„Everything Remains (As It Never Was)” este numele noului album Eluveitie, album ce va fi lansat pe 19 februarie. Albumul va fi promovat si prin intermediul clipului Thousandfold, clip pe care va invit sa-l urmariti in continuare.

Via Inexprimabil.

11 răspunsuri to “ELUVEITIE – Thousandfold”

  1. Music to my ears..always !

  2. Dap, Eluveitie „back to the roots”. Albumul precedent m-a cam dezamagit dar cel nou se anunta a fi promitator.

  3. fireflight Says:

    Abia astept albumul…pe 23 dec.cand a fost lansat acest new video am stat cu sufletul la gura sa vad cum e atat video, cat si piesa. Sunt foarte multumita si am pretentii la un album foarte bun.

  4. Suna foarte bine, imi plac mult pasajele folk… casele, gardul. 🙂

  5. Si eu astept cu nerabdare albumul…
    Drace iti recomand sa ii vezi si live daca ai ocazia. Merita 😉

  6. ia spune draga Garm, cum ai inceput anul? 🙂

  7. Am inceput destul de bine noul an, tu?

  8. rau rau rau
    si acum sunt in [pre]sesiune pana pe 14 feb
    THE JOY

  9. Imi pare rau 😦
    Cat despre sesiune … mie imi e dor de studentie 🙂

  10. „Dap, Eluveitie “back to the roots”. Albumul precedent m-a cam dezamagit dar cel nou se anunta a fi promitator.”

    Adica, vrei sa spui c-ar trebui sa ma reintereseze E? Si ca avem ceva in genul „Spirit”?

    P.S. ah, in ultima secunda mi-am adus aminte c-au mai scos o mizerie si-n 2009, Evocation I – The Arcane Dominion si probabil te referi la Slania… 😦 Pe cat mi-au placut ce-au facut pe Spirit, pe atat au reusit sa ma tortureze psihic pe astea doua… deci ce fac, astept Spirit? 😛

  11. Point taken. Pentru mine istoria Eluveitie a cam inceput cu Slania. De pe Spirit am ascultat cateva piese in cadrul concertului de la Bucuresti, dar cam atat :).

    Din ce imi dau eu seama, noul album va fi cumva in genul Slania, probabil cu o tenta mai moderna (fesul vocalului ma duce cu gandul la In Flames). Nu as putea sa iti zic daca sa astepti au ba spirit. Depinde cat de mari sunt diferentele intre el si Slania 😛

Lasă un răspuns

