President Evil – Hell In A Box

President Evil este un grup german din Bremen incadrat in zona trash n’roll. Trupa are la activ turnee alaturi de GWAR si Ministry, si  3 materiale discografice: Evil Goes To Hollywood (2004), The Trash ‘N Roll Asshole Show (2006) si Hell In A Box (2008), ultimele doua fiind lansate cu ajutorul AFM Records.

Trebuie sa recunosc ca pana saptamana trecuta President Evil a fost o trupa total necunoscuta pentru mine, si ca am descoperit aceasta piesa abia duminica pe compilatia All For Metal volumul 2. Mi-au placut insa refrenul, atmosfera punkish, clipul destul de amuzant, drept urmare Hell In A Box este alegerea mea pentru saptamana aceasta.

6 răspunsuri to “President Evil – Hell In A Box”

  1. Clipul e fain si l-am mai prins dar muzica nu-mi inspira nimic (la fel ca si la susmentionatii GWAR)

  2. Eu chiar intentionez sa ascult mai multe piese President Evil. Stilul mi se pare destul de fain, mai ales pentru ca imi aduce aminte de o alta trupa care imi place destul de mult: Helltrain. Ii stii?

    Nici mie nu prea imi place muzica GWAR, dar trebuie sa recunosti ca imaginea si povestea lor sunt faine. Sunt si ei pe lista pentru rubrica asta, dar mai au de asteptat…

  3. Bună alegere, bine că mai dăm şi de lucruri ca acesta, că sunt sătul de porcăriile de pe piaţă 🙂
    Iar piesa a început exact când începeam să mă întreb de ce trebuie să dureze atât până să aud primele acorduri :))

  4. Ma bucur ca ti-a placut, piesa asta a fost si pentru mine o surpriza placuta.

  5. Mortal numele, din titlu credeam că a mai apărut o serie din filmul ăla cu zobies şi Milla Jovovich. :))

  6. Milla Rules …. sa stii ca si eu m-am gandit la ea 🙂

Lasă un răspuns

