Rage – Hellgirl

„Strings To A Web” este numele noului album Rage, album care se gaseste in magazine incepand de astazi. Am ascultat majoritatea produselor Rage, chit ca trupa nu s-a numarat niciodata printre preferintele mele, iar „Strings To A Web” mi se pare un album tipic pentru grup. Piesele suna bine, este evident ca trupetii sunt buni muzicieni, dar parca lipseste ceva.

Ca sa mai destinda un pic atmosfera cei de la Rage au inregistrat pentru acest disc si o piesa mai de caterinca. „Hellgirl” este o piesa excelenta pentru weekend si m-am gandit ca nu ar strica sa v-o propun si voua.

14 răspunsuri to “Rage – Hellgirl”

  1. De dimineaţă am şi eu albumul la purtător, din nefericire înainte de el am programat un Gamma Ray şi un Freedom Call, cu care se pare că am dat greş 🙂
    Vine şi Rage :d

  2. Atunci sper ca ti-a placut acest mic preview. Astept cronicile celor 3 albume 🙂

  3. O să vină că, na, e obligaţie de serviciu 🙂

  4. Bunicuuuleee…lasa chitara bunicule, ca nu mai merge cu ”furia” la varsta matale. Nu mai bine va numiti ”Somewhat furious” ?

    Demaio : Ce a patit Freedom Call ? I-am facut si eu review 😀

    Mi-am aminti de Rome – Flowers from Exile (feeria mi-a amintit de fapt). E sublim…

  5. @krossfire – Am ascultat cateva piese de pe albumul Freedom Call si nu m-au impresionat cine stie ce. Mi-a placut faza cu: i’m a rebel… dar cam atat.

  6. Nici pe mine nu m-au impresionat dar mi s-au parut ceva mai ok decat pe restul materialelor.

  7. Sincer, am considerat că am pierdut timpul ascultând Freedom Call-ul. S-a cam terminat treaba la ei pe parcelă, cam aşa ceva cred 🙂 Am pus şi cronica, mâine cred că vine şi cea la Gamma Ray şi dacă am mai puţin de lucru diseară poate mă apuc să o scriu şi pe aia la Blaze Bayley 🙂

  8. Posibil, stiu ca au avut un album care mi-a placut la vremea lui. Daca nu ma inseala memoria este vorba de Eternity.

  9. @B-Side Hand – eu nu am rezistat la tot albumul Freedom Call. Rage, cand vine cronica la Rage :D?

  10. Vine şi aia. Cred că-l ascult azi în drum spre casă. Că am cam terminat cu ce a fost mai vechi pe hard 🙂

  11. ma shmigele , tu esti un fel de lentzi chiriac in devenire =)) =)) …

  12. Mai degraba Lentzi Chriac a fost un fel de Garm … 😛

  13. adica asa de rau a ajuns?! s-a autodistrus? =)) =))

  14. Nu s-a autodistrus, doar ca nu prea mai activeaza in zona asta 🙂

Lasă un răspuns

