Abecedar Metalic – Volumul 2

M – Metallica – The Unforgiven
Manowar, Megadeth, Motorhead …. la M este aglomeratie mare dar  M = Metallica

N – Nightwish – The Phantom Of The Opera
O  adaptare de exceptie a unei opere clasice. Daca aveti ocazia trebuie neaparat sa vedeti si varianta originala.

O – Ozzy Osbourne – Shoot in the Dark
The Prince Of Darkness live in Rusia Comunista. Festivalul Pacii din Moscova (1989) a fost un eveniment istoric si probabil o sa mai revenim la el.

P – Paradise Lost – As I Die
Prima trupa „aflata pe val” care ne-a vizitat tara.

Q – Quiet Riot – The Wild and The Young
O preferinta personala, o trupa pe am descoperit-o jucand Grand Theft Auto.

R – Rammstein – Ich Will
Una dintre cele mai de succes trupe de metal industrial. Nu neaparat si cea mai valoroasa…

S – Sepultura – Arise
O piesa clasica a perioadei de la inceputul anilor 90. Sepultura a fost prima formatie mai grea care mi-a atras atentia.

T – Therion – Clavicula Nox
Pur si simplu ARTA.

U – Unleashed – The One Insane
Poate nu este cea mai reprezentativa trupa a death-metalului suedez, dar in mod sigur este una dintre ele.

V – Volbeat – The Garden’s Tale
Nu este chiar 100% metal, dar de fiecare data cand aud aceasta piesa nu ma pot abtine sa nu dau din cap.

W – W.A.S.P – The Idol
Trupa mea de suflet, albumul meu preferat, piesa mea preferata.

X – Xandria – Ravenheart
La X nu am avut prea multe variante, dar eu cred ca Xandria este o trupa bunicica.

Y – Yngwie J. Malmsteen – Forever one
Probabil ca nu este cea mai reprezentativa piesa a lui, dar mie imi place

Z – Zombie, Rob – Feel so numb
Un personaj facut mare de MTV si Beavis & Butthead.

Feel So Numb incheie lista celor 26 de piese obligatorii pentru orice metalist respectabil. Provocarea merge mai departe la Night Elf, Drac Mort si echipa DeMaio.info.

Pentru cei mai silitori dintre metalisti o sa pregatesc si o lista cu auditii suplimentare

23 răspunsuri to “Abecedar Metalic – Volumul 2”

  1. Uhaaa, inca o leapsa! Ok, o am in vedere, ma ocup imediat ce ma eliberez de la „scarbici”. Faina colectia.

  2. Am fost deja provocat şi de Krossfire, o să răspund, dar nu foarte prompt.

    „S” e cea mai dificilă literă, Sepultura cu Arise sau Slayer cu Hell Awaits?

  3. Eu zic ca am dat deja raspunsul la S. Daca ar fi fost sa aleg Slayer probabil as fi ales Seasons In The Abyss sau ceva de pe Reign In Blood. Oricum din punctul meu de vedere Sepultura (cu Max) este peste Slayer.

  4. ai multe lipsuri shmigele ….
    pt litera W tre sa ti depui demisia … tu nu cumva esti acolo ca sa muncesti? sau tragi pisica de coada …

  5. Metallica, Nightwish, Paradise Lost etc. = foarte bune trupe, foarte bune piese.

  6. Omule esti cel mai mare bloger din Romania

  7. @zeus – OK

    @Fireflight – Sunt printre piesele mele preferate

    @Leusor – Asa este 😀

  8. Slayer – Angel of death! io tre sa va invat tot 😛 Bine ca la mine nu comentati, cand eu chiar ma chinui sa bag chestii noi si extrem extrem de misteux. ntz 😛

  9. shmigele te-ai taiat ca maioneza … cu partea a doua ai facut un mare fasssssssssssssss … la V nu ai pus Venom … pfa … si la O … daca ai pus Black sabbath o data ce il mai pui pe Ozzy? …te repetzi … sau limitat nu crezi?

  10. si la A… cum ma sa nu pui AC/DC … chiar ca esti .. de fapt tu nici nu ti ai luat belet ca nu-ti plac ;)) … io in locu tau … a las-o mai moale …

  11. @Arana – Dap, ar fi mers si Slayer, dar dupa cum i-am zis si lui Drace pentru mine Sepultura (cu Max) sunt peste Slayer 😛

    @zeus – Nu m-am repetat de loc cu Ozzy, si cu ocazia asta mi-ai demonstrat inca o data ca nu te pricepi la muzica. La AC/DC nu mi-am luat bilet INCA dar aproape sigur o sa fiu acolo…

  12. :)) buei …. Black Sabbath e si va fi faimos doar din perioada cu Ozzy restu e ca si cum ai zice metallica fara hetfield ,cat despre bilet … 😉 lasa asa cum am zis io .. in caz ca ai uitat discutiile 😀

  13. Parerea ta. Pana una alta, cu tot respectul pentru el, Ozzy in ultima vreme nu a mai scos nimic semnificativ in timp ce Heaven And Hell (Black Sabbath cu Dio) a scos un album de exceptie, si a fost headliner la majoritatea festivalurilor din Europa.

    Despre AC/DC probabil ca o sa vedem in mai.

  14. …………………… care festivaluri ??zi ? da nu dinastea gen butelca neagra…

    si sa stii ca numai tu o sa fi plecat atunci din tzara , mai multi sunt si se intorc special pt concert … asa ca laso joc ca macane …

  15. Hellfest (FR), Sonisphere (UK), Wacken Open Air (DE), Gods Of Metal (IT), Graspop (BE), Sweden Rock Festival (SW).

  16. in afara de Soni si parca Hell restu nu am auzit de ele ..mai ales ala sweden … pffff … turneele mari au alte nume mon sher .. astea sunt cam de mana a 2 a .

    si tu cumva nu ai de lucru acolo ? stai pe blog non stop vad .

    oricum astept cu nerabdare sa fac si o culegere de manele si muzica de petrecere =)) ….

  17. sa faci – in loc de sa fac .. nu s-a tastat i ul

  18. Wacken Open Air este unul dintre cele mai mari festivaluri de metal din lume. Anul trecut a fost sold out cu aproape 200 de zile inainte (72.000 de bilete)

    Graspop este si mai mare, pentru ca include si formatii ceva mai comerciale. In 2008 a avut un record de 135.000 de vizitatori.

    Gods Of Metal este cel mai mare festival din Italia.

    La Sweden Rock au cantat anul trecut printre altii: Dream Theather, Europe, Motorhead, In Flames, Marillion, UFO si Heaven and Hell.

    Nu este treaba ta daca eu am sau nu de lucru.

    Asteapta linistit….

  19. Volbet cred ca de la tine i-am agatat 🙂

  20. Nope, a fost exact invers 🙂

  21. Ahh, inseamna ca i-am prins de pe la Tom (Vuducha) somewhere ca nu erau tocmai genul meu la momentul ala.

Lasă un răspuns

