Tankard – Stay Thirsty

Pentru saptamana aceasta v-am pregatit un clip al celor de la Tankard. Un „tankard” este un recipient cilindric, destul de mare, folosit in special pentru consumul berii. Tankard este un grup german de alcoholic metal (un fel de thrash cu tenta umoristica). Nu am fost niciodata un fan al trupei, dar ii apreciez pe cei de la Tankard pentru ca nu se iau prea in serios. Scena metal are nevoie si de astfel de trupe, asa ca va invit sa urmariti Stay Thirsty. AMIN.

13 răspunsuri to “Tankard – Stay Thirsty”

  1. Nu e rău deloc, cred ca o să devin şi eu fan. 🙂

  2. Asta nu-i opreşte să sune chiar bine, când au ei chef 🙂 Părerea mea ar fi că puteau da clasă multora, dar au şi meritul de a se fi oprit la ceea ce ştiau cel mai bine :))

  3. Tankard – uitasem complet de ei. Prin generala parca mi-i recomandase un punker rapanos rau 🙂 De curiozitate am ascultat si nu mi-a parut tocmai rau.

  4. made my day :)) super tare

  5. @Drace : 😉

    @B-Side Hand: Pai da, avem nevoie si de trupe din astea mai de caterinca

    @Night Elf: Un punker, la mine in generala nu exista un astfel de exemplar 🙂

    @Kilauea: 😉

  6. @Garm – la mine exista o fauna intreaga 😀

  7. Suna bine baietii! 😀

  8. @syllah – Yep.

  9. Ce zapaciti…:D

  10. Bine bine, ultimul Eluveitie e alll meeeeu..muhahha. Cred ca bag in weekend o recenzie 😛

  11. @krossfire – Haha, sa stii ca m-am gandit azi sa iti las un coment pe blog in legatura cu treaba asta :D. Abia astept sa vad cum ti se pare, eu zic ca este ok dar sub Slania.

  12. Pai cam asta a fost si concluzia mea. E mai bun decat acusticul in sensul ca-mi gadila ceva mai placut urechile dar nu are coerenta Slania.

  13. Asteptam reviewul, spor la scris 😀

Lasă un răspuns

