Pandorum

Pandorum este un alt un film din seria: „In spatiu nu te aude nimeni cand tipi” si cred ca as putea incheia cronica aici.

Doi astronauti se trezesc brusc pe o nava pustie avand goluri majore de memorie. Cei doi isi aduc aminte cu greu, pe parcursul intregului film, cine sunt, de unde vin, unde se duc, dar nu au nici o problema cand vine vorba de operarea navei sau coduri de securitate… probabil este ca mersul pe bicicleta. Unul dintre cei doi se intampla sa fie chiar mecanicul navei, si este nevoit sa plece intr-o misiune aproape sinucigasa cu scopul de a reseta reactorul nuclear. Paranteza: ati observat ca majoritatea problemelor ce apar pe o nava spatiala se pot rezolva cu un reset al reactorului nuclear? Paranteza 2: Ati observat ca intotdeauna resetul respectiv nu presupune decat apasarea a 2-3 butoane pe o consola? Paranteza 3: Daca tot au la dispozitie tehnologii atat de avansate, de ce nu incearca o conexiune remote? Da, stiu, sunt rau…inchid parantezele.

Trebuie sa recunosc ca Pandorum nu este neaparat un film prost. In ciuda faptului ca scenariul cam lasa de dorit, privitorul este tinut mereu in priza. Am remarcat faptul ca monstrii sunt foarte bine conceputi (era sper evident ca nava nu este cu adevarat „pustie”), ca nu toate personajele sunt ceea ce par si ca finalul lasa loc pentru o continuare. Cu toate acestea Pandorum este genul de film „pentru fani”. Daca nu sunteti amatori ai genului puteti sa il ignorati linistiti.

Nota: 2,5

8 răspunsuri to “Pandorum”

  1. Ouch! 2.5 din cate? :)) Mie ce-i drept mi-o cam placut.. nu e ceva memorabil da a fost good entertainment.

  2. L-am vazut. Cu exceptia catorva inconsistente, precum cele pe care le-ai mentionat si tu, n-a fost chiar un film rau.

  3. @Richie – A fost ok, dar nimic deosebit. 2,5 din 5.

    @Night Elf – Nu este un film rau, este mediocru… Probabil ca fanii genului pot sa mai adauge 1 punct la nota finala.

  4. ai uitat de bunoaca 🙂

    mie mi-a placut, cu tot cu lipsurile lui. a avut si chestii misto (totusi, am impresia ca dennis quaid joaca in absolut toate filmele care ii pica – joaca si-n the legion si inca unu – ceva cu horsemen, nu-mi aduc aminte exact numele, ca sa amintesc chestii mai recente). am vazut asta si Moon cam in aceeasi perioada si sunt SF-uri decente, peste medie (inca n-am apucat sa ma uit la district 9).

  5. Bine ai revenit 🙂

    District 9 vroiam sa vad si eu, dar cand am auzit de el nu era disponibila decat o versiune care se vedea prost. Bunoaca e ok, dar nu se compara cu Milla 😀

  6. mersi:) uuuu… more Milla fans…

    P.S: nici Summer Glau nu e rea (ca tot am vazut ca se discuta de ea intr-un post anterior) dar numai cat are roluri de gagica bataioasa 🙂

  7. Mie chiar mi-a placut….pentur ca lipseau filmele de gen in ultima vreme. Oricum, am revazut iar seria Alien si acum inteleg de ce primele doua au peste 85% reviewuri pozitive.

  8. Intre Alien si Pandorum nu cred ca exista termen de comparatie… Mai ca as mai revedea si eu seria respectiva.

Lasă un răspuns

