Haggard – live in Silver Church

Am ajuns la Silver Church in jurul orei de 19:30 unde am fost intampinat, surprinzator, de o  coada maricica.Se dau banii de la Rock City inapoi? S-au bagat bilete la AC/DC?  Nimic de genul asta, doar fani Haggard care asteptau sa intre la concert. Coada a inceput sa se miste abia in jurul orei 20, ora anuntata initial pentru debutul ostilitatilor. O mare bila neagra pentru organizatori, care organizatori ar fi scapat poate de o portie sanatoasa de injuraturi daca permiteau accesul publicului in sala, plus ca vindeau mai multa bere. Am remarcat amuzat un membru al staffului Haggard care cauta un magazin de tigari. L-au indrumat niste binevoitori…

Concertul a inceput cu o intarziere de o ora si jumatate, o intarziere inacceptabila din punctul meu de vedere. Haggard au oferit un show de foarte buna calitate, chiar daca au fost sabotati pe alocuri de sonorizare. Sincer nu imi dau seama daca Haggard este sau nu o trupa „de concert”, dar am remarcat destule probleme in momentele in care instrumentele clasice erau folosite in paralel cu cele electrice. Farmecul muzicii Haggard este dat de modul in care sonoritatile clasice sunt combinate cu cele metalice, iar eu de multe ori am avut senzatia ca asist la un concert death/black. Este totusi posibil ca pasajele respective sa fie mai greu de mixat in concert. Mi-a placut foarte mult prezenta scenica a sopranei, ea fiind din punctul meu de vedere   sufletul trupei. Din cauza norului vulcanic trupa s-a prezentat intr-o formula restransa la doar 9 membri,  fiind nevoiti sa apeleze la o tipa din Cluj. Felicitari Catalina.

In ciuda problemelor mentionate anterior concertul poate fi considerat o reusita. Haggard este o trupa foarte charismatica, membrii trupei au pus mult suflet in prestatia scenica, fapt ce nu a trecut neobservat de public. Pe la 23:30 trupa a pus punct spectacolului, dar trupetii i-au invitat pe fani la afterparty. Eu unul am parasit clubul in cautarea unui taxi. Taxi pe care l-am gasit destul de greu, langa benzinaria de la facultatea de drept. Dar seara de duminica imi mai rezerva o micuta surpriza. In zona in care locuiesc sunt mai multe obiective BGS si aproape intotdeauna exista in zona cel putin o masina de interventie. Ei bine duminica seara din masina celor de la BGS se auzea la sonor aproape maxim PANTERA. Respect.

5 răspunsuri to “Haggard – live in Silver Church”

  1. Haggard au fost superbi si la cluj.M-au emotionat.Si in plus respect forever: puteau foarte bine sa anuleze concertul, dar nu!au cautat solutii si a iesit un show extraordinar.

  2. Esti cu capul??? Eu chiar m-am rugat sa nu dea drumul la concert la ti,p ca sa pot intra si sa zad concertul de la inceput. Se stie ca accesul in sala se face doar cand staful trupei da acceptul. Asa ca daca e sa imputi la cineva intarzierea asta trebuie facuta la trupa fiindca s-au lungit la probe. Eu am fost pe la 19.20 acolo si inca se faceau probe.

  3. @Ciprian – Tot respectul pentru Haggard, s-a vazut ca au pus mult suflet in concert.

    @Sorin – Eu imput organizatorilor schimbarea orei de inceput a concertului. Puteau foarte bine sa programeze inca de la inceput concertul de la 21:30 si gata. Perfect de acord ca concertul nu putea incepe cat timp oamenii sunt inca afara, dar probele la sunet trebuiau sa fie facute mai devreme.

  4. Eu am tot ratat Haggardurile din Romania, poate si pentru ca trupa nu m-a mai impresionat din liceu. Altfel, tot dintr-un Dodge al BGS am auzit Aerosmith (desi Pantera e clar un semn mai bun).

  5. Nici eu nu i-am mai ascultat in ultima vreme, din pacate scot albume mult prea rar.

Lasă un răspuns

