Iron Maiden – Coming Home

Pe 16 august a iesit pe piata noul album Iron Maiden, The Final Frontier, album despre care puteti citi mai multe aici. Sunt curios ce parere aveti despre acest album, iar daca nu ati reusit inca sa il ascultati eu va invit sa incepeti cu Coming Home.

8 răspunsuri to “Iron Maiden – Coming Home”

  1. […] Iron Maiden – Coming Home Fri Aug 20, 2010 14:18 pm Pe 16 august a iesit pe piata noul album Iron Maiden, The Final Frontier, album despre care puteti citi mai multe aici. Sunt curios ce parere aveti despre acest album, iar daca nu ati reusit inca sa il ascultati eu va invit sa incepeti cu Coming Home. […]

  2. Anul acesta e anul dezamagirilor pentru mine.Multe trupe mari de la care asteptam albume bune m-au dezamagit, una dupa alta: Blind Guardian, Angra, Masterplan, Rhapsody, Avantasia si lista poate continua.Dar cel mai crunt m-au dezamagit Iron Maiden, deoarece este trupa mea de suflet.Albumul asta e cel mai slab din istoria trupei, din 1000 motive.Sa enumar cateva?
    – Harris pare sa-si fi pierdut abilitatea de a compune piese simple si catchy.La naiba, unde sunt un RainMaker sau Wicker Man?(am enumerat doar piese din era reuniunii, ca sa nu mai zic de clasicele vechi…)
    – productia e atat de proasta incat am crezut ca ascult un album din ala „true black metal” inregistrat in garaj
    – Maiden pot fi progresivi, DAR sa sune cu koy – ce dovada mai buna in acest sens decat albumele Somewhere in Time sau SSOSS???.
    Lalaiala de pe ultimele doua albume o fi ea „pretentioasa”, dar adormi pe ea!
    In ultimii ani Maiden, din pacate, scot albume pentru criticii de specialitate, nu pentru fani! De ce trebuie ei sa demonstreze ca pot canta complicat si unfriendly?Eu imi vreau idolii heavy metal inapoi.Maiden nu mai canta heavy metal de ani buni, asta e clar.Si nu cred ca o sa-si mai revina vreodata.
    P.S. Bine ca la Cluj n-au cantat decat ElDorado de pe ultimul album.Restul (cu mici exceptii) a fost de vis. Tare mi-e frica ca Maiden a apucat pe calea Metallica (care in concerte canta 80% din playlist de pe primele 5 albume, pentru ca isi dau si ei seama ca ultimele albume sunt jenante).Asta e, noroc cu noul val de trupe heavy metal ce duc mostenirea mai departe: steelwing, Skullview, Skull Fist, Enforcer si multe altele talentate.

  3. Vad ca toata lumea demoleaza acest album, mie sincer imi place. L-am ascutltat cam doua saptamani in continuu, si l-am cumparat original chiar in ziua in care a aparut :D. Este genul de album care creste usor, usor… chiar daca nu are megahituri. Uite Coming Home e destul de catchy, The Talisman, Starblind…. piesele alea epice au si ele farmecul lor, dar au nevoie de atmosfera potrivita (nu se asculta in masina, sau la munca….acasa pe intuneric, in liniste ).

    Despre Avantasia cred ca am mai discutat, Blind Guardian nu este „my cup of tea”….Enforcer … i-am descoperit de 1 saptamana sau 2 …. astia clar suna bine. O sa scriu si despre ei in curand….

  4. Eu nu demolez albumul, sunt pur si simplu cam neimpresionat de activitatea trupei din ultimii ani. Altfel, vezi ca nu mai mere linkul 😛

  5. @Ciprian: Nu e cazul. Adica statisticile spun cu totul altceva. Setlistul standard din turneul asta (cel pe care l-au avut si la Cluj) a continut 10 piese de pe ultimele 4 albume (adica cele din ultimii 10 ani, de dupa intoarcerea lui Bruce). De pe primele 5 albume au avut 5 piese.

    Iar mie personal mi se pare ca Brave New World, Dance of Death & A Matter of Life and Death sunt niste albume foarte bune. In privinta The Final Frontier… cred ca o sa mai astept… pana la anu’. Pana cand o sa faca setlistul si piese de pe asta. Chiar sunt curioasa cum o sa curga live.

    E putin ciudat. Asta e primul album Maiden pe care il ascult intai in versiunea de studio. El Dorado, luat cap-coada nu-mi spune mare lucru. Are bucati care imi plac si atat. Insa chiar m-a impresionat cum a sunat live la Cluj.

    Restul pieselor… au fost destul de putine chestii care mi-au placut din prima. Partea a doua a primei piese (cea pentru care au si videoclip, videoclip care mi-a placut si el din prima). Cum incep Mother of Mercy si Coming Home. Starblind si The Talisman. Si atat.

    Dupa cateva ascultari au ajuns sa prinda si Isle of Avalon (desi consider in continuare ca e sub Paschendale, aia e geniala) si ultimele doua piese.

    Nu-mi displace, albumul e perfect ascultabil. Mi s-a intamplat de multe ori sa inchid taburi cu un „ihhh” la prime ascultari de albume noi si mi-e clar ca The Final Frontier e departe de asa ceva. Dar eu visam ca o sa fie altceva, ceva mai „exploziv”.

    PS – Mi-e insa clar ca-mi place alta chestie mult criticata: coperta. Coperta pentru Dance of Death a mai fost cum a mai fost, dar coperta pentru A Matter of Life and Death mi se pare una din cele mai neinteresante coperti ale lor.

  6. Cu timpul o sa iti placa mai mult…. Copertile nu mai sunt ca in vremurile de aur, dar din ceea ce am inteles dupa 2000 nu au mai colaborat cu Derek Riggs.

  7. Foarte multa lume spune aceeasi chestie – dupa ce il asculti de cateva ori cu atentie suna mult mai bine.

    Brave New World a fost ultima coperta a unui album de studio la care si-a adus contributia Derek Riggs.

  8. am scris şi eu de discul ăsta şi părerea mea este aceeaşi oarecum cu ce spune şi Ciprian: lipsesc refrenele memorabile, au alungit piesele fără sens, e bun epicul, nu zic nu, dar exclusiv justificat şi cu… conţinut. la Maiden de data aceasta nu e cazul.
    e o tendinţă generală – globalizare? – dar în toată muzica sunt tot mai multe produse standardizate, adunături de clişee cu public ţintă.

Lasă un răspuns

