Damages – season 1

Damages este un serial american de tip „legal drama”, insa unul iesit din tipare. Daca majoritatea productiilor de gen prezinta un caz nou in fiecare episod si dispute intre avocati si procurori, Damages prezinta un singur caz in care partile ajung extrem de rar in fata judecatorilor. Damages este un serial despre putere, influenta, coruptie si bani, foarte multi bani.

Ellen Parsons (Rose Byrne) este o tanara avocata acuzata ca si-a ucis logodnicul. Scenariul penduleaza intre prezent si trecut si prezinta in paralel  atat investigatia politiei cat si evenimentele ce au adus-o pe tanara in situatia respectiva. Totul se invarte in jurul sefei lui Ellen (Patty Hewes – Glenn Close) si al procesului prin care aceasta incearca sa obtina cateva sute de milioane de dolari de la afaceristul corupt Arthur Frobisher (Ted Danson – etichetat la un moment dat „Posterboy for corporate corruption”), distributia fiind completata de  Zeljko Ivanek (excelent in rolul avocatului apararii).

Pentru a evita spoilerele prefer sa nu va dau alte detalii despre scenariu dar subliniez ca Damages este un serial captivant, imprevizibil, tensionat, foarte bine filmat, cu o distributie remarcabila chiar si pentru rolurile mai mici, un serial de 5 stele. Recomandat.

Nota: 5

9 răspunsuri to “Damages – season 1”

  1. […] Damages – season 1 Fri Sep 03, 2010 16:49 pm Damages este un serial american de tip “legal drama”, insa unul iesit din tipare. Daca majoritatea productiilor de gen prezinta un caz nou in fiecare episod si dispute intre avocati si procurori, Damages prezinta un singur caz in care partile ajung extrem de rar in fata judecatorilor. Damages este un serial despre putere, influenta, coruptie […] […]

  2. Man, how can you watch that many series 😀 ? Eu asa greu ma misc prin ele incat am notate multe recomandari prin fisiere text.

  3. Simplu: m-am obisnuit sa vad macar un episod pe zi 🙂 in schimb nu prea reusesc sa mai vad filme. Poti sa pui Damages in capul fisierului tau… cel putin primul sezon este foarte reusit.

  4. Eu am si vreo opt filme in capul listei 😛

  5. Filme am si eu o groaza, unele sunt pe lista de aproape un an… uite de ex abia vineri am reusit sa vad si eu Inglorious Basterds…. slabutz.

  6. Excelent serialul, am terminat sezonul 1. Eu asa imi fac timp: de obicei m-apuc sambata de vizionat si pana luni un sezon de obicei e gata:)
    Multam de recomandare, cu mici exceptii (cum naiba ti-a placut „Max Manus”?:)) gusturile noastre sunt destul de apropiate.
    Apropos, iti plac si serialele animate? Daca da, iti recomand cu caldura unul din 2000, „Chris Colorado”, mie mi-a placut la nebunie.

  7. Max Manus mi-a placut pentru ca imi plac foarte mult filmele istorice (indiferent de locatie/perioada/personaje). Nu prea ma dau in vant dupa animeuri, singurul care l-am urmarit a fost Berserk (destul de cool, mai ales finalul).

  8. eu am vazut toate 3 sezoanele, e addictive show-ul. sunt curioasa daca revin cu sezonul 4.

  9. Probabil ca da, pe IMDB se vorbeste deja de un sezon 4.

Lasă un răspuns

