Danzig – On A Wicked Night

Deth Red Sabbaoth este numele ultimului disc Danzig, album despre care v-am povestit cate ceva aici, si pe care sper ca il visati deja. On A Wicked Night este una dintre piesele de rezistenta ale discului, iar Danzig s-a gandit ca nu ar strica sa o promoveze prin intermediul unui videoclip.  Chiar daca este mai cuminte fata de clipurile din perioada de glorie a trupei, On A Wicked Night este totusi un clip tipic pentru trupa, si o dovada in plus ca Danzig este unul solistii de top din zona Rock.

6 răspunsuri to “Danzig – On A Wicked Night”

  1. Ultimul album Danzig este una dintre cele mai placute surprize ale anului si unul din discurile de rezistenta pe anul in curs. Eu as fi preferat un clip la „Ju Ju Bone”, pentru ca e piesa mea preferata de pe disc, dar si asta e superba. Dupa parerea mea, este albumul pe care Danzig trebuia sa-l scoata dupa primele 3. Dar, mai bine mai tarziu decat niciodata.
    P.S. Ce naiba inseamna „Ju Ju”? Cred ca e vorba de ceva vodoo, pentru ca am mai intalnit expresia in „True Blood”, cand Lafayette spunea ceva de genul: „this ju-ju stuffs things don’t works on me”.
    P.P.S. Recomandare de serial: „True Blood”.

  2. Este clar o surpriza extrem de placuta, eu unul aproape uitasem de Danzig. In cazul meu piesa preferata este chiar asta asa ca sunt mai mult decat multumit :D. Altfel JuJu Bone, Black Candy, Night Star Hel … toate sunt piese de nota 10.

    Conform wikipedia juju este:
    „An object of any kind superstitiously venerated by West African native tribes, and used as a charm, amulet, or means of protection; a fetish. Also the supernatural or magical power attributed to such objects, or the system of observances connected therewith; also a ban or interdiction effected by means of such an object (corresponding to the Polynesian taboo).”

    In contextul piesei cred ca termenul are o conotatie sexuala.

    Am vazut primele doua sezoane de True Blood, este un serial excelent. Sezonul 3 urmeaza pe lista, poate chiar in perioada imediat urmatoare.

    PS. Care sunt celelalte albume pe care le consideri de rezistenta pentru 2010? Poate mi-a scapat ceva …

  3. Desi in ultimele zile am ascult piese neo-folk si altele, tre sa recunosc ca Danzing a reaparut in playlistul meu. Da, ultimul album si piesa recomandata rup 🙂

  4. Multumesc de lamuriri, uitasem de Wikipedia.Deh, m-am operat de curand si cu doctorii din Romania e de mirare ca inca n-am luat-o razna.
    Pe anul acesta sunt multe albume de bagat in rama, majoritatea le-am si prezentat pe blog-ul meu.Uite cateva din ele:
    – pe black metal clar albumul anului e Agrypnie – „16[485]”
    – la viking/pagan/etc favoritul meu e Aiumeen Basoa – „Iraganeko Bide Malkartsutik”.
    – in heavy metal (genul cel mai drag mie) e dementa anul acesta, abunda in produse care de care mai spectaculoase. Top 3 (pana acum – mai am de ascultat cate ceva):
    1. Steelwing – „Lord of the Wasteland”
    2. Skull Fist – „Heavier Than Metal EP ”
    3. Skullview – „Metalkill The World”
    – power metal e mai usor, putine materiale m-au incantat la culme:
    1. Sunrise – „Trust Your Soul”
    2. Magica – „Dark Diary”
    3. Gamma Ray – „To The Metal”
    Of, si mai sunt atatea….in decembrie voi face clasamentele detaliate pe anul acesta si le voi posta pe blog.
    P.S. Ultimul Grave Digger rupe pamantul.L-am pus si la mine pe blog.
    P.P.S. iti multumesc de fidelitatea cu care ma citesti.Hail Metal!

  5. Multumesc pentru sugestii, intamplator tocmai downloadasem Skullview. Imi place blogul tau pentru ca prezinti si trupe mai putin mediatizate, iar unele dintre ele chiar suna foarte bine.

  6. Iti multumesc, esti unul din motivele pentru care inca mai scriu.Daca stiu ca macar o persoana asimileaza ceva din ceea ce scriu, ma bucura enorm. Stiu ca a promova muzica metal in Romania e la fel de usor cu a vinde gheata eschimosilor, dar, ma repet: atata timp cat exista oameni carora le pasa, voi continua. Exista atatea trupe bune si atatea capodopere in lumea asta, ca e pacat sa nu incerc sa le impartasesc cu altii. Nu e o munca usoara, zilnic sap si caut si ascult chestii noi timp de mai multe ore, dar satisfactia este unica.Muzica e viata mea si fara ea as fi nimic.
    Multumes de suport!

Lasă un răspuns

