V

O nava extraterestra apare deasupra New Yorkului, o extraterestra sexy transmite un mesaj de pace, un grup de pamanteni formeaza o grupare de rezistenta, tradatori, agenti dubli, extraterestri infiltrati pana in cele mai inalte structuri alesocietatii umane, este clar ca V nu primeste prea multe puncte la capitolul originalitate. In ciuda subiectului care era la moda acum 15-20 de ani, V are destul de multe atuuri: distributia este la inaltime incluzandu-i intre altii pe: Joel Gretsch (4400 – destul de putin credibil in rolul de preot militar), Laura Vandervoort (Smallville) si Morena Baccarrin (Firefly), serialul beneficiind in plus de decoruri si efecte speciale de foarte buna calitate – mult peste media productiilor TV.

Nota: 4,5

10 răspunsuri to “V”

  1. […] V Fri Sep 17, 2010 17:59 pm O nava extraterestra apare deasupra New Yorkului, o extraterestra sexy transmite un mesaj de pace, un grup de pamanteni formeaza o grupare de rezistenta, tradatori, agenti dubli, extraterestri infiltrati pana in cele mai inalte structuri alesocietatii umane, este clar ca V nu primeste prea multe puncte la capitolul originalitate. In ciuda subiectului care era la […] […]

  2. Cand am vazut-o prima data pe blonda in „Lost” am zis ca o iau la palme, nu-mi placea deloc (nici personajul, nici tipa). Pe urma a inceput sa-mi para chiar bunuta 🙂

  3. A new must see … thanks 😉

  4. @NightElf – Hmm Lost, aproape am uitat de el, se merita sa urmaresc ce se intampla din sezonul 3 incolo?

    @Monika – enjoy 😀

  5. Man, incepand cu sezonul 4 parca e alt serial. Calatorii in timp and shit. Si personajele se transforma clar. Cred ca merita, desi eu ma cam uit in virtutea inertiei la el. Sunt la sezonul 6 si ma crezi ca efectiv nu imi vine sa ma uit la altceva pana il termin ? 😀

  6. Te cred man, serialele au in general efectul asta. Eu dupa primele 2 sezoane m-am apucat de altceva… si dupa aia nu prea am mai avut chef sa revin la el. Acum ma uit la Stargate Atlantis….(m-au cam prins SF-urile). Sezonul 6 este cumva ultimul?

  7. Da. Mai stiu pe cineva care e fan Atlantis. Sa va fac cunostinta? 😀

  8. Per total, in trailer m-a dezamagit momentul in care se vede ”omuletul verde” sub masca umana. Daca ar fi tinut totul la nivel subtil-diplomativ (Babylon 5 like), cred ca m-ar fi atras mult mai mult.

  9. @Night Elf – Cine? Nu as zice ca sunt chiar fan Atlantis (am vazut abia primul sezon) dar merge. Totusi Stargate Universe mi-a placut mai mult.

    @krossfire – daca iti plac SF-urile crede-ma ca merita o sansa.

  10. Sarah 🙂
    http://sarah0815.blogspot.com/

    Well, din seria Stargate n-am vazut decat SG1, ala cu McGyver ala. Pe urma mi s-a parut ca s-a cam fumat.

Lasă un răspuns

