The Pretty Reckless – Miss Nothing

The Pretty Reckless este trupa actritei Taylor Momsen (Gossip Girl, Paranoid Park) si in ciuda a ceea ce ati putea crede nu suna de loc rau: rock alternativ, comercial, tipic american, dar de o foarte buna calitate. Trupa a lansat in 2010 albumul Light Me Up – din punctul meu de vedere unul dintre cele mai bune albume de rock comercial din ultima vreme. Check it out!!!

17 răspunsuri to “The Pretty Reckless – Miss Nothing”

  1. […] The Pretty Reckless – Miss Nothing Fri Nov 05, 2010 14:43 pm The Pretty Reckless este trupa actritei Taylor Momsen (Gossip Girl, Paranoid Park) si in ciuda a ceea ce ati putea crede nu suna de loc rau: rock alternativ, comercial, tipic american, dar de o foarte buna calitate. Trupa a lansat in 2010 albumul Light Me Up – din punctul meu de vedere unul dintre cele […] […]

  2. E buna… dupa muzica nu prea ma omor! 🙂

  3. E buna rau ….:D Mie imi place foarte mult si muzica. Nu ma omor dupa rockul asta alternativ dar The Pretty Reckless chiar imi place.

  4. Apropo – daca nu ai vazut Paranoid Park merita sa ii dai o sansa, este chiar un film foarte bun.

  5. True, e buna :))

  6. Nimic despre Sabaton 😛 ?

  7. Din pacate nu am ajuns la concert 😦 . Sabaton ca Sabaton dar de Alestorm chiar imi pare rau.

  8. nu ma asteptam sa vad asta pe blogul tau :)))

  9. Nu imi dau seama daca este de bine sau de rau :)).

    Imi place foarte mult The Pretty Reckles – chiar daca nu sunt in general fan al rockului alternativ. Tie iti plac?

  10. E frumos dar nu prea :))
    Melodia este faina dar nu sunt un fan al genului asta 😀

  11. Mai asculta de 2-3 ori piesa … poate devii fan 😉

  12. :)) aruna mam dupa mine cu tigaia ca ei nui plac genu asta de melodii :))

  13. De ce reconstruiesc Cina cea de taină?

  14. @Ph3niX – :))
    @Engineered Dream – Uite ca la asta nu m-am gandit, nota 10 pentru observatie 🙂

  15. Stai să-mi caut carnetul de note.

  16. Exprimarea ” nu suna de loc rau” este incorecta; corect ar fi fost „nu suna deloc rau”. „Deloc”=adverb, „de loc”=substantiv precedat de prepozitie.

  17. Mea culpa. Asa se intampla cand scrii/raspunzi la comentarii printre picatele.

Lasă un răspuns

