Top Metal 2010

Anul 2010 a fost un an destul de bun in materie de muzica rock. Am avut parte de o multime de concerte cu nume mari, am reusit sa vad AC/DC, Aerosmith si Guns N’Roses, Agalloch, Deicide… din pacate am ratat Sonisphere (poate anul asta).  In 2010 au aparut foarte multe albume de calitate iar preferatele mele sunt urmatoarele:

1.Scorpions – Sting In The Tail
…un excelent album de adio
2.The Pretty Reckless – Light Me Up
…debutul anului, o trupa excelenta de rock alternativ
3.Hardcore Superstar – Split Your Lip
…probabil cel mai bun album sleaze/glam din ultimii ani
4.Grand Magus – Hammer Of The North
…una dintre surprizele anului
5.Iron Maiden – The Final Frontier
…l-am cumparat fix in ziua in care a aparut pe piata
6.Motorhead – The World Is Yours
…Lemmy Is God
7.Danzig – Deth Red Sabbaoth
…Glenn Danzig s-a intors
8.Therion – Sitra Ahra
…totusi se putea si mai bine
9.Eluveitie – Everything Remains As It Never Was
…Eluveitie este una dintre trupele mele preferate
10.Agrypnie – 16[485]
…mare surpriza in zona black metal.

 

12 răspunsuri to “Top Metal 2010”

  1. Hai să-mi dau şi eu cu părerea :d

    Scorpions – Bunuţ
    Iron Maiden – Absolut brici
    Motorhead – Lemmy Is God 🙂
    Danzig – Nimic nou pe frontul de vest
    Therion – Nani, nani, somn uşor…

    Celelalte nu le-am ascultat.

    Acum, mi-am început anul cu o deziluzie. The Visitor, noul album Magnum, trupă la care ţin enorm şi de la care mă aşteptam la mult prea multe. Asta este…
    Aştept Whitesnake-ul 🙂

  2. Vine și lista cu filme, nu?

  3. […] Top Metal 2010 Thu Jan 13, 2011 23:54 pm Anul 2010 a fost un an destul de bun in materie de muzica rock. Am avut parte de o multime de concerte cu nume mari, am reusit sa vad AC/DC, Aerosmith si Guns N’Roses, Agalloch, Deicide… din pacate am ratat Sonisphere (poate anul asta).  In 2010 au aparut foarte multe albume de calitate iar preferatele mele […] […]

  4. @Bogdan – Baga si Hardcore Superstar, din cate stiu te prinde si stilul glam, iar albumul este chiar excelent.

    @Alin – La filme este o micuta problema: eu in general vad filmele destul de tarziu, deci nu am vazut prea multe filme aparute efectiv in 2010. Oricum o sa incerc sa fac un top al filmelor vazute de mine in 2010.

  5. Îl aștept cu nerăbdare, mai ales că eu cred să fi văzut doar vreo șapte filme anul ăsta.

  6. Deicide era neapărat de văzut, dar cu mulţi ani înainte, am facut-o mai mult în amintirea acelor zile… despre albume, cum nu le-am ascultat, nu pot să-mi dau cu părerea.

  7. Ei eu zic ca Deicide este o trupa care merita vazuta si acum macar o data. Este totusi o legenda a Death Metalului. Probabil ca prin 93 avea un cu totul alt farmec dar din ce imi aduc aminte si riscurile erau ceva mai mari :).
    Apropo de concerte, ai mai vazut ceva interesant?

  8. Nu l-am gandit foarte bine, dar Eluveitie e si la mine pe-acolo 🙂 (Cred ca pe locul I ramane Blind Guardian-ul)

  9. Blind Guardian? Probabil ai si Rhapsody pe undeva pe acolo :). Astept sa citesc si topul tau, poate mi-a scapat vre-un album interesant.

  10. „Apropo de concerte, ai mai vazut ceva interesant?”

    Interesant, dar nu metal. 😀

  11. Te pomenesti ca ai trecut la inamic 😀

  12. Lupt pe mai multe fronturi… :))

Lasă un răspuns

